فرماندار ابهر:

امت محمد (ص) عاشق شهادت هستند

فرماندار ابهر گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی که دست به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله زد، از این غافل بود که امت محمد (ص) عاشق شهادت هستند.

احمد ذوالقدر امروز (دوشنبه، ۹ مهر ماه) در جلسه ستاد بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و همرزمان شهیدش، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، اظهار کرد: این جنایات بار دیگر خوی وحشی‌گری رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را بیش از پیش بر جهانیان آشکار کرد.

وی با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله، بیان کرد: این عالم مجاهد و مبارز خستگی‌ناپذیر، پرچم‌دار مقاومت بود که نقش بسیار تاثیرگذاری در جبهه مقاومت داشت و رژیم صهیونیستی همواره از او واهمه داشت.

او با یادآوری اینکه شهید سیدحسن نصرالله ۳۲ سال رهبر حزب‌الله لبنان بود، ادامه داد: او حتی لحظه‌ای در مسیر مجاهدت با دشمنان اسلام و ارزش‌های الهی و اسلامی احساس خستگی به خود راه نداد و ضربات جبران‌ناپذیری به دشمنان وارد کرد.

ذوالقدر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی که دست به ترور شهید سیدحسن نصرالله زد غافل از این بود که امت محمد (ص) و پیروان حسین‌ (ع) همه عاشقان شهادت هستند و شهادت آغاز آنها است نه پایان، گفت: قطعاً ثمره این خون‌ها زوال و نابودی رژیم صهیونیستی است.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه شهادت ثمره سال‌ها مجاهدت شهید نصرالله بود، افزود: اساسی که او در لبنان پایه‌گذاری کرد و به دیگر مراکز قدرت جهت بخشید، با فقدان سید مقاومت نه‌تنها از میان نخواهد رفت، بلکه به برکت خون او و دیگر شهیدان این حمله وحشیانه، استحکام بیشتر خواهد یافت و ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونیستی کوبنده‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403070907249
  • خبرنگار : 50163