در ۶ ماهه اول سال جاری؛

بیش از ۳۸۲ هزار نفر از خدمات داوطلبانه هلال احمر کرمان بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارائه خدمات معاونت داوطلبان به ۳۸۲ هزار و ۷۹۳ نفر از نیازمندان و افراد کم برخوردار در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

 رضا فلاح با اشاره به همراهی و حمایت‌های خیرین داوطلب با این جمعیت اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری در قالب ۲۰ کاروان سلامت در مناطق کم برخوردار به بیماران و نیازمندان خدمات بهداشتی و درمانی به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان ارائه شده است.

به گفته وی، ۲ هزار و ۵۰۵ نفر از خدمات مختلف این کاروان‌های سلامت و درمانی در سراسر استان بهره‌مند شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اهدای ۲ هزار و ۴۳۵ واحد خون توسط داوطلبان این جمعیت بیان کرد: ۹ هزار و ۹۳۶ نفر در قالب طرح هلال رحمت و با توزیع ۲۲۲۱ سبد معیشتی و ۲۸ سفره افطاری بهره‌مند شدند.

فلاح با اشاره به اجرای ۵۳۱ فعالیت داوطلبی اجرا شده در سراسر شعب تصریح کرد: ۴۴ هزار نفر نیز از خدمات ایستگاه‌های سلامت در برنامه و مناسبت‌های مختلف بهره‌مند شدند.

طبق اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، همچنین در ایام محرم و صفر ۳۰۳ هزار و ۶۲ نفر از خدمات مختلف معاونت داوطلبان بهره‌مند شدند.

وی در پایان با اشاره به بهره‌مندی ۲۲ هزار و ۶۹۹ نفر از سایر خدمات داوطلبان هلال احمر، افزود: ۲ هزار و ۳۰ نفر از اعضای داوطلب خانه‌های هلال استان در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، پایه داوطلبی و ... شرکت کردند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403070907205
  • خبرنگار : 50189