تجمع دانشگاهیان ملایری در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

دانشگاهیان دانشگاه ملایر با برپایی تجمع، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» و جمعی از فرماندهان ارشد مقاومت را به شدت محکوم کردند.

 امروز دوشنبه ۹ مهرماه، اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه ملایر با برپایی تجمعی و سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا  و مرگ بر صهیونیسم، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم فلسطین و لبنان و شهادت رهبران و فرماندهان حزب‌الله و مقاومت را محکوم کردند.

در بخشی از این تجمع مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری، به روشنگری در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: حزب الله زنده و پایدار است و به‌طور قطع پیروز خواهد شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین ترکاشوند افزود: دشمن بداند که همانطور که شهید سلیمانی و مکتب ایشان نسبت به سردار سلیمانی به مراتب تاثیرگذارتر و برای دشمنان خطرناک‌تر است، شهید نصرالله نیز به همان میزان نسبت به سید حسن نصرالله موثرتر و برای صهیونیست‌ها خطرناک‌تر خواهد بود و به فضل الهی باعث نابودی رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی می‌شود.

وی ادامه داد: همانگونه که در سخنان مسئولین کشور نیز عنوان شد، دستور این جنایت بزرگ ضد بشری توسط نتانیاهو با هماهنگی شیطان بزرگ انجام شد و این لکه ننگ تا ابد بر پیشانی آنان خواهد ماند.

به‌گزارش ایسنا، در پایان این تجمع بیانیه هایی در محکومیت این جنایات قرائت شد و با شعار های دشمن ستیزانه حاضرین همراه بود.

در بیانیه دانشگاهیان دانشگاه ملایر که در پی شهادت مجاهد بزرگ اسلام، شهید سید حسن نصرالله، صادر شده ، آمده است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین یَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ؛آنان (شهدا) را مژده نعمت و فضل خدا می‌دهند و خدا پاداش مومنان را تباه نمی‌کند. (آل عمران ۱۷۱)

این بار نیز در امتداد سیاست‌های ددمنشانه استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌المللی، دست جنایت کار رژیم غاصب اسرائیل فرمانده دلیر، مجاهد کبیر، پرچم‌دار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی، جناب سیدحسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه را از جمع مبارزان فی سبیل الله گرفت و روح بلند این مجاهد خستگی ناپذیر به ملکوت پرواز کرد.

دنیای اسلام و جبهه مقاومت شخصیتی باعظمت و رهبر و پرچمداری برجسته و کم نظیر را از دست داد ولی بی گمان خون این سید مقاومت در کنار دیگر شهدای جبهه مقاومت، باعث ایجاد وحدت و همبستگی در جریان مقاومت ضد سلطه و صهیونیزم غاصب خواهد شد و مصداق آیه « یَـا أَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدَامَکُم» نصرت الهی را برای رزمندگان این جبهه به ارمغان خواهد آورد.

دانشگاهیان دانشگاه ملایر ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه این رژیم مستکبر و حامیان آن، این ضایعه عظیم را به قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عج)، نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری، محور عزت‌مند مقاومت اسلامی و نیروهای مومن و انقلابی تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه الهی آرزومند نابودی نظام سلطه و استکبار جهانی و در راس آن رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

به امید اینکه با همت والای مجاهدان حزب الله و تمامی مسلمانان جهان شاهد بزودی نماز آزادی را در مسجد الاقصی اقامه کنیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070907178
  • خبرنگار : 50038