مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام:

شهادت سیدحسن نصرالله عزم محور مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام گفت: با شهادت مردان بزرگی چون سید حسن نصرالله متوقف نخواهد شد، بلکه عزم ما برای مقاومت در برابر اشغالگری و ظلم، بیش از پیش قوی‌تر خواهد شد.

«زهره صیدی» در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله وتعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت اظهار کرد: راه و جریان مقاومت با شهادت این عزیران نه تنها کم رنگ نمی‌شود بلکه این مسیر بالنده‌تر مسیر خود را ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه دنیای اسلام و طبیعتا ام القرای جهان اسلام باید به این جنایات پاسخ دهند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) موشک را جواب موشک خواندند و امت حزب‌الله منتظر چنین پاسخی به دشمن صهیونیستی هستند.

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت مظلومان و آزادگان جهان با شهادت مردان بزرگی چون سید حسن نصرالله متوقف نخواهد شد، بلکه عزم ما برای مقاومت در برابر اشغالگری و ظلم، بیش از پیش قوی‌تر خواهد شد.  

وی ادامه داد: شهادت این سردار بزرگ اسلام، نه تنها امت اسلامی، بلکه تمامی آزادگان و عدالت‌خواهان جهان را متحدتر و مقاوم‌تر در برابر دشمن صهیونیستی خواهد کرد.

 مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام با اشاره به مواصع صریح جمهوری اسلامی در قبال حمله رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان، تاکید کرد: میدان علاج دردهای بزرگ جهان اسلام است و جهان اسلام و تمامی ملت‌های آزاده در جهان باید به پاخیزند و یک‌بار برای همیشه صهیونیست‌های جنایتکار را از صفحه تاریخ پاک کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403070907170
  • خبرنگار : 50126