ورزشگاه نصیری خانه تیم فوتبال شهید قندی یزد

با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران ورزشگاه شهید نصیری یزد به عنوان ورزشگاه خانگی تیم شهید قندی معرفی شد.

با اعلام سازمان لیگ و مسابقات فوتبال ایران ورزشگاه شهید نصیری یزد به عنوان ورزشگاه خانگی تیم شهید قندی یزد در رقابتهای لیگ دو فوتبال کشور مورد تایید قرار گرفت.

تیم فوتبال شهید قندی یزد که در لیگ دسته دو فوتبال ایران حضور دارد، از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه، در اولین دیدار خود در دور رفت گروه B این دوره از رقابت‌ها در ورزشگاه شهید نصیری یزد از تیم شهدای رزکان البرز پذیرایی می‌کند.  

فوتبالیست‌های یزدی با خوشه طلایی مشهد، دریای کاسپین بابل، ایرانجوان بوشهر، نیکاپارس چالوس، شهرداری بندرعباس، سپیدرود رشت، پاس همدان، آریان همدان، شهدای رزکان البرز، استقلال زیدون، سرخپوشان اطلسی طلایی شازند، شاهین تهران و اسپاد تهران همگروه شدند.

نارنجی پوشان قندی با تغییر و تحولاتی که ایجاد کرده‌اند و همچنین شروع تمرینات پیش از موعود به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ هستند.

ناگفته نماند که تنها تیم یزدی در لیگ برتر، قبل از صعود چادرملو اردکان تیم شهید قندی یزد بود؛ تیمی که به بالاترین سطح فوتبال ایران رسید اما خیلی زود وداع کرد و نتوانست ثبات داشته باشد.

تیم شهید قندی با هدایت «احد شیخ لاری» به لیگ برتر رسید، اما نتایج ضعیف باعث شد تا سقوط با این تیم در کارنامه «مجید جلالی» به عنوان سرمربی و مرحوم «منصور پورحیدری» به عنوان مدیر فنی به عنوان نقطه‌ای سیاه و خاطره تلخ یزدی ها در فوتبال ایران یاد شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403070907161
  • خبرنگار : 50463