سرنوشت اخراج تن‌هاخ در دست دو بازیکن یونایتد

کارشناس Football Insider عقیده دارد دو بازیکن کلیدی یونایتد تاثیر زیادی در ماندن یا اخراج مربی هلندی خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، در هفته ششم لیگ جزیره برنان جانسون، دژان کولوسفسکی و دومینیک سولانکه توانستند دروازه یونایتد را باز کنند تا یونایتد در خانه با سه گل مغلوب تاتنهام لندنی شود. البته برونو فرناندز قبل از پایان نیمه نخست به دلیل خطا روی جیمز مدیسون اخراج شد. با این نتیجه تن‌هاخ ممکن است اولین اخراجی لیگ برتر در فصل جاری باشد.

خوش‌بینی هواداران منچستریونایتد در تابستان افزایش یافت چون این تیم فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات داشت ولی شیاطین سرخ سه بازی از شش بازی‌شان در لیگ برتر را در این فصل به حریفان واگذار کرده‌اند.

اریک تن‌هاخ پس از باخت تیمش مقابل اسپرز عنوان کرد نگران اخراج‌شدنش از یونایتد نیست: «نه. من به این موضوع فکر نمی‌کنم. فکر می‌کنم در تابستان همه ما با هم این تصمیم را گرفتیم که به عنوان سرمربی در تیم بمانم.»

پل رابینسون، دروازه‌بان سابق اسپرز و تیم ملی انگلیس، به Football Insider گفت که آینده اریک تن‌هاخ در یونایتد به برونو فرناندز و مارکوس رشفورد بستگی دارد: «من بازی یونایتد و بارنزلی را دیدم که یونایتد هفت بر صفر برد و فکر کردم یونایتد برگشته است. گارناچو خوب بود اما تن‌هاخ عجیب‌ترین تصمیم فصل را گرفت و رشفورد را در بازی بعد روی نیمکت قرار داد. فکر می‌کنم در منچستریونایتد ابهاماتی درباره روابط تن‌هاخ با بازیکنان و تاکتیک‌هایش مطرح است. برونو فرناندز دوازده بازی است که گل نزده. او  خوب بازی نمی‌کند و دلیلی وجود دارد که خوب بازی نمی‌کند. صحبت‌هایی با گرت‌ساوتگیت و ادی هاو انجام شده و آن هم فقط به این دلیل بوده است که فکر نمی‌کنم اریک تن‌هاخ برای مدت طولانی‌ در یونایتد بماند.»

پیرس مورگان به تن‌هاخ: هفته آینده اینجا نیستی!

پیرس مورگان، مجری سرشناس بریتانیایی، از عملکرد اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی منچستریونایتد انتقاد کرد. او همچنین ابراز اطمینان کرد که این مربی ۵۴ ساله به‌زودی برکنار خواهد شد. او در شبکه اجتماعی‌اش نوشت: «تن‌هاخ به طرز مضحکی بی‌فایده است. این بدترین تیم یونایتد در 30 سال گذشته است. اریک! شما هفته آینده در یونایتد نخواهید بود؛ چه برسد به ماه آینده.»

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070907107
  • خبرنگار : 71460