کونته: توقع زیادی از ناپولی نداشته باشید

سرمربی ناپولی عنوان کرد نباید از تیمش توقع زیادی در این فصل داشت چون نسبت به تیم‌های مدعی ضعیف‌تر است.

به گزارش ایسنا، ناپولی در هفته ششم سری آ میزبان مونتزا بود و در نهایت با گل‌های پولیتانو و کوآراتسخلیا با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید تا ۱۳ امتیازی شود و صدر جدول را به دست بیاورد. ناپولی برخلاف خیلی از مدعیان این فصل سری آ در رقابت‌های اروپایی حضور ندارد و تمرکزش تنها روی لیگ ایتالیاست و بسیاری به همین خاطر عقیده دارند این موضوع به سود تیم کونته است.

آنتونیو کونته، سرمربی این فصل ناپولی، بعد از صدرنشینی تیمش در سری‌ آ گفت: «همیشه گفته‌ام این مزیت را داریم که می‌توانیم تمام طول هفته تمرین کنیم اما عیبش این است که تیم ما به اندازه تیم‌هایی که در رقابت‌های اروپایی بازی می‌کنند در جریان رقابت قرار نمی‌گیرد. با این حال سعی می‌کنیم برای رسیدن به رویاهایمان تلاش کنیم. من باید واقعیت را در نظر بگیرم و واقعیت می‌گوید که ما تا رسیدن به موفقیت‌های بزرگ خیلی فاصله داریم.»

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: کمتر از سه ماه از زمانی که رئیس باشگاه در مورد بازسازی کامل تیم صحبت کرد، می‌گذرد. ما در فصل نقل و انتقالات ۱۴ بازیکن را از دست دادیم و هفت بازیکن را جذب کردیم. ویکتور اوسیمن و پیوتر زیلینسکی را از دست دادیم که بازیکنان مهمی بودند. می‌دانم که انتظارهای زیادی از من وجود دارد چون در گذشته موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌ام. همانطور که گفتم دوست داریم هواداران رویاپردازی کنند. دوست دارم همه این را در نظر بگیرند که تیم من نسبت به مدعیان دیگر شرایط بهتری ندارد. ما در حال تعقیب مدعیان هستیم تا مثل آنها شویم و سعی خواهیم کرد بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

ناپولی با ۱۳ امتیاز به مقام اول سری آ صعود کرد. شاگردان آنتونیو کونته روند شکست‌ناپذیری‌شان در تمامی رقابت‌ها را به شش مسابقه رسانده‌اند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070907090
  • خبرنگار : 71460