فرماندار ویژه میناب:

آتش‌نشانان با ایثار جان خود، هم‌نوعانشان را نجات می‌دهند

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت : تلاش و از خودگذشتگی آتش‌نشانان باعث ماندگاری نامشان در تاریخ می‌شود.

محمد رادمهر در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان میناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و شهادت سردار رشید اسلام عباس نیلفروشان توسط رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی اظهار کرد: روز هفتم مهرماه به نام قهرمانانی نامگذاری شده که در طول روزها و سال‌ها کمتر از آنها یاد می‌شود و امروز بهانه‌ای است که از این ناجیان ایثارگر تقدیر و تجلیل شود.

وی افزود: از خودگذشتگی آتش‌نشانان باعث ماندگاری نامشان در تاریخ می‌شود و آتش‌نشانی شامل مجموعه‌ای از نیروهای فداکار و زحمت‌کش هستند، در احادیث و روایات به نجات جان افراد به‌عنوان کاری ارزشمند اشاره شده و آتش‌نشانان با ایثار جان خود، هم‌نوعانشان را نجات می‌دهند.

بهبود تجهیزات آتش‌نشانی در میناب ضروری است 

رئیس شورای اسلامی شهرمیناب گفت: بهبود تجهیزات عملیاتی آتش‌نشانی و نوسازی آنها ضروری است و مسئولان شهرستان نسبت به تجهیزات آتش‌نشانی مساعدت کنند.

سیدموسی هاشم‌نسب ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و شهادت سردار اسلام عباس نیلفروشان توسط رژیم جعلی صهیونیستی اظهار کرد: روز آتش‌نشانی فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات همکاران جان برکف آتش‌نشان بوده که در طی یک سال با وجود تمامی خطرات، برای حفظ مال و جان شهروندان دل به آتش می‌زنند.

رئیس شورای شهر میناب یادآور شد: عملیات همکاران آتش‌نشانی صرفا برای مهار حریق نبوده و در سایر سوانح و حوادث همچون در تصادفات و عملیات امداد و نجات شهروندان دوشادوش سایر ارگان‌های نجاتگر برای جان ومال مردم از اولین لحظات در صحنه حضور دارند.

هاشم نسب ضمن تقدیر و تشکر از حضور دانش‌آموزان و معلمان مدرسه مکتب النرجس در آتش‌نشانی بر لزوم فرهنگسازی بیشتر در حوزه حوادث تاکید و اظهار کرد: همیار آتش‌نشان در هر خانواده‌ای توسط کودکان و نوجوانان می‌تواند در راستای حفظ ایمنی و سلامت خانواده‌ها و جامعه موثر باشد.

دراین مراسم شهردار شهر میناب، معاون عمرانی فرمانداری ویژه میناب و رئیس شورای شهر میناب حضور داشتند.

در پایان از آتش‌نشانان شهر میناب تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403070907081
  • خبرنگار : 50673