حماس: تجاوز اسرائیل به یمن، سوریه و لبنان تنش خطرناکی با حمایت آمریکاست

جنبش حماس تأکید کرد تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه یمن، سوریه و لبنان ادامه جنایت‌های این رژیم در منطقه با حمایت آشکار آمریکا است.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس شامگاه یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به یمن و هدف قرار دادن تأسیسات غیرنظامی در بندر الحدیده و همچنین تجاوز به سوریه تنشی خطرناک و امتداد تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین، لبنان و منطقه با حمایت نامحدود و آشکار آمریکا است.

جنبش حماس تأکید کرد: ما همبستگی کامل خود را با ملت یمن و برادرانمان در انصارالله در برابر تجاوز صهیونیستی-آمریکایی اعلام می‌کنیم. ما موضع آن‌ها درباره پشتیبانی از فلسطین و یاری کردن ملت مظلوم فلسطین را تحسین می‌کنیم.

حماس اعلام کرد: دشمن جنایتکار نمی‌تواند روحیه ملت ما یا ملت‌های منطقه و عزم و اراده مقاومت در منطقه را از بین ببرد.

رژیم صهیونیستی یکشنبه مجددا اهداف غیرنظامی در شهرهای رأس عیسی و الحدیده در یمن را مورد حمله قرار داد که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از یمنی‌ها شد.

این اقدام در پی حمله موشکی ارتش یمن به تل‌آویو بعد از ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت انجام شد.

ارتش یمن از زمان جنگ غزه حملات موشکی و پهپادی را علیه اراضی اشغالی انجام داده و رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و عرب و مدیترانه تحت محاصره دریایی قرار داده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403070907054
  • خبرنگار : 71516