سرمربی تیم بعثت کرمانشاه:

برای نتیجه‌گیری تیم با احدی تعارف ندارم

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با تاکید براینکه تنها خواسته‌اش موفقیت تیم بعثت است، گفت: برای نتیجه گیری تیم با احدی تعارف ندارم.

علی نظرمحمدی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به شایعه استعفایش از تیم بعثت کرمانشاه، اظهار کرد: استعفاء باید به شکل کتبی به مدیرعامل یا مالک باشگاه ارائه شود و اساسا چنین چیزی نبوده است. 

وی افزود: برای بازی با صنعت نفت آبادان به یکی دو بازیکن جدید نیاز داشتیم، به همین دلیل به دنبال این بودم که از ظرفیت بازیکنانی که از ابتدای فصل در تمرینات تیم ما حضور داشتند استفاده کرده و آنها را جذب کنیم تا مشکلاتمان برطرف شود که مقداری در کارهای اداری جذب آنها تاخیر افتاد، اما در نهایت با حمایت‌های مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم این کار به سرانجام رسید. 

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه تصریح کرد: ما یک خانواده هستیم و گاها ممکن است در یک خانواده مشکلاتی پیش بیاید، اما متاسفانه از آنجایی که فوتبال یک ورزش پرحاشیه است، ممکن است انعکاس برخی اخبار، واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته باشد. 

وی با تاکید براینکه هیچ‌گونه استعفایی در کار نبوده، عنوان کرد: با افشین حسنی به عنوان مدیرعامل باشگاه و گروه مدیریتی او هیچگونه مشکل خاصی نداشتیم و نخواهیم داشت. 

نظرمحمدی با بیان اینکه کرمانشاه و شخص افشین حسنی را دوست دارم، افزود: برخی‌ها فکر کرده بودند که می‌خواهم به تیم شهرم داماش گیلان بروم، درحالی که من در همان کنفرانس خبری بعد از بازی تیم‌های داماش گیلان و بعثت کرمانشاه، گلایه‌هایی را نسبت به مالک تیم داماش در فصل قبل داشتم. 

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه اضافه کرد: فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال قرار بود با تیم بعثت همکاری داشته باشم و حتی ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را نیز گرفته بودم، اما ۷۲ ساعت مانده به شروع رقابت‌های لیگ طی تعامل با آقای حسنی از تیمش جدا شدم تا به رشت بروم و تیم شهرم یعنی داماش را در رقابت‌های لیگ دسته اول نگه دارم. برای همین امسال به بعثت بدهکارم و باید فصل قبل را برای این تیم جبران کنم. 

وی در ادامه در خصوص تکمیل کادر فنی تیم بعثت نیز گفت: محمدرضا مهدوی سالیان گذشته در کنار من بوده، همبازی من بوده و در کادر فنی من نیز حضور داشته، اکنون در حال تعامل با مدیریت باشگاه هستیم تا تصمیم لازم را در خصوص اضافه شدن او به کادر فنی بگیریم. 

نظرمحمدی در خصوص اضافه‌شدن بازیکنان جدید به تیمش نیز گفت: هر چند پنجره نقل و انتقالات بسته شده، اما می‌توانیم بازیکن سهمیه آزاد جذب کنیم. ضمن اینکه با تلاش‌های مدیرعامل باشگاه آی دی کارت یک بازیکن جدید یعنی میلاد پورمحسن به عنوان دفاع چپ صادر شده که برای بازی مقابل اسلامشهر در اختیار تیم خواهد بود. 

انتهای پیام 

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070907011
  • خبرنگار : 50184