موسسه رازی میزبان و مجری همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از برگزاری همایش یک روزه آنفلوانزای پرندگان در سی ام مهرماه ۱۴۰۳ و تجلیل از دکتر رضا ممیز، پیشکسوت موسسه رازی، در این مجموعه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سهیلا مرادی بیدهندی، درباره برگزاری رویداد علمی یک روزه آنفلوانزای پرندگان در موسسه رازی گفت: این همایش با محورهای اصلی گسترش جهانی آنفلوانزای پرندگان به عنوان یک بیماری مشترک، چالش های پیش رو، تشخیص و راهکارهای کنترل آلودگی و همچنین مولکولار اپیدمیولوژی بیماری برگزار خواهد شد.

وی افزود: موسسه رازی به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تشخیص بیماری های دامپزشکی و تولید کننده واکسن و از متولیان اصلی این حوزه، دومین همایش با موضوع آنفلوآنزای پرندگان را طی چند سال اخیر برنامه ریزی و برگزار خواهد کرد.

به گفته معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی، همایش آنفلوانزای پرندگان با حضور محققان، اندیشمندان و صاحب نظران حوزه بیماری های طیور برگزار خواهد شد و طی آن آخرین یافته های مرتبط با این موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مرادی بیدهندی یادآور شد: در این همایش از دکتر رضا ممیز، عضو هیئت علمی و محقق پیشکسوت موسسه رازی به دلیل خدمات و تحقیقات برجسته در این زمینه تقدیر به عمل می آید.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403070906983
  • خبرنگار : 50024