مدیرعامل استقلال خوزستان:

با بوژوویچ در سال سوم به دنبال قهرمانی هستیم/ باشگاه در گذشته با سه نفر مدیریت می‌شد

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با تاکید بر این که هیچ مشکلی بابت پرداختی به بازیکنان نداریم و اگر شیطنتی می‌شود برای برهم خوردن تمرکزمان است، گفت: باشگاهی که در گذشته با سه نفر مدیریت می‌شد، امروز با چارت سازمانی مدیریت می‌شود.

کیوان بابادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فصل بیست و چهارم را در حالی شروع کردیم که تیم استقلال خوزستان تهی از بازیکن بود؛ سهل انگاری که در باشگاه رقم خورده بود به صورتی بود که با تیمی مواجه شدیم که فقط سه بازیکن از فصل قبل داشتیم و از همین تعداد هم تنها هلیچی ماند و در ادامه بارانی و مطلق زاده نیز اضافه شدند. همین شرایط باعث شد تیمی جدید را تشکیل دهیم. نزدیک به ۲۰ بازیکن جدید برای فصل جاری جذب کردیم.

سرمربی خارجی تیم نیاز به زمان دارد

او ادامه داد: بازیکنان، سرمربی و کادرفنی جدید می طلبد که نیاز به زمان داشته باشیم. بوژوویچ با مطالعه به عنوان سرمربی انتخاب شده است. ضمن این که وقتی کار را شروع کردیم همه بازیکنان جدید با هم به تیم اضافه نشدند که هماهنگی سریع‌تر شکل بگیرد. چند بازیکن جدیدمان، هفت هشت روز مانده به اولین بازی مان به تیم اضافه شدند. بارها نیز بوژوویچ اعلام کرد استقلال خوزستان در شرایط بدنی ایده‌ال نیست. البته رفته رفته شرایط تیم بهتر شد.

قرارداد بوژوویچ دو ساله است

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با تاکید بر این که قرارداد سرمربی خارجی تیم دو ساله است، گفت: طی برنامه ریزی مان قرار است طی این دو سال به علاوه یک سالی که خود بوژوویچ قول داد، در سال سوم نیز کنار هم باشیم. در واقع در سال سوم به دنبال قهرمانی و سهمیه هستیم. تا امروز هم از برنامه مدنظر عقب نیستیم و تلاش ما این است در سال اول یک رتبه تک رقمی و جایگاه خوب کسب کنیم .بارها گفته‌ام همین امسال هم می توانیم جزو تیم‌هایی باشیم که برای کسب سهمیه می جنگند، البته اگر عوامل بیرونی و خارجی اجازه این کار را به ما بدهند.

او عنوان کرد: اگر برخی اشتباهات سهوی داوری در بازی های گذشته گریبان استقلال خوزستان را نمی گرفت، اکنون دو تا سه پله از جایگاه فعلی مان بالاتر بودیم.

از باشگاه‌هایی خوش حساب فوتبال ایران هستیم

بابادی درباره پرداختی به بازیکنان تیمش نیز گفت: باشگاه استقلال خوزستان یکی از باشگاه‌های خوش حساب فوتبال ایران است که کمترین چالش ها را در بحث پرداختی به بازیکنان دارد، اگر هم موردی بوده طبیعی است، ولی همیشه در آرامش و سکوت مشکل را حل کرده‌ایم. ما متعلق به یک شرکت صنعتی هستیم و اسپانسر نداریم و همه می‌دانند صنعت فولاد در خوزستان با شروع فصل گرما با محدودیت مصرف انرژی مواجه می شود که همین موضوع باعث کاهش تولید می‌شود و شروع فصل استقلال خوزستان با این پدیده مصادف شد. در هر صورت علی رغم این شرایط، در اولین پرداختی باتوجه به این که برخی بازیکنان فصل قبل را از خود باشگاه و خوزستان می‌دانیم و توقع ما از آن برای صبوری در قبال دریافت پول نسبت به بازیکنان جدید بیشتر است، طلب بازیکنان فصل قبل را پرداخت کردیم و ۱۰ درصد پیش پرداخت قرارداد بازیکنان جدید هم پرداخت شد.

او تاکید کرد: اولین باشگاه در فوتبال ایران بودیم که پرداختی به بازیکنان را انجام دادیم. پیش پرداخت بازیکنان خارجی و کادرفنی خارجی را نیز طبق تعهد مان انجام دادیم. در اولین فرصت نیز پرداختی دوم انجام خواهد شد تا در واقع به جدول پرداختی مدنظر برسیم.

تبدیل باشگاه استقلال خوزستان از شخص‌محور به چارت‌محور

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: باشگاه استقلال خوزستان هیچ مشکلی بابت پرداختی به بازیکنان ندارد و اگر موضوعی مطرح می شود و شیطنتی صورت می گیرد، فقط برای این است که تمرکز تیم، بازیکنان و مجموعه باشگاه برهم بخورد. اما تاکید می‌کنم باشگاهی که برنامه، هدف و استراتژی دارد هرگز تمرکزش را از دست نمی‌دهد. استقلال خوزستان از شخص‌محور به چارت‌محور تبدیل شده و هر روز افراد جدیدی به این باشگاه اضافه می‌شوند که بتوانیم از تجارب آن‌ها بهره‌مند شویم و یک استقلال متفاوتی را در سال‌های آینده خواهیم دید. باشگاهی که الزام دارد مجوز حرفه‌ای بگیرد، این مهم مستلزم تکمیل چارت باشگاه است و باشگاهی که در گذشته با سه نفر مدیریت می‌شد، امروز با چارت سازمانی مدیریت می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070906972
  • خبرنگار : 50228