«مشق همدلی»

توزیع بیش از ۷ هزار بسته‌ لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند یزدی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد از توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ بسته ‌لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان خبر داد.

«علی اکبر سلمانی» در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جزئیات این خبر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در قالب پویش «مشق همدلی»، تعداد هفت هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان توزیع شد.

وی با اعلام اینکه بسته‌های لوازم‌ التحریر شامل تمامی اقلام مورد احتیاج دانش‌آموزان و دانشجویان از جمله کیف، دفتر، قلم، مداد و سایر وسایل آموزشی است، افزود: ارزش هر بسته تحصیلی معادل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برآورد شده که بخش عمده‌ای از آن توسط کمک های خیرین تامین شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با شاره به اینکه توزیع اینگونه اقلام موجب تقویت روحی و روانی دانش‌آموزان می‌شود، گفت: در حال حاضر به ۱۰۰۰ هزار بسته تحصیلی دیگر نیاز است که از خیرین و سایر عموم مردم تقاضا می‌شود با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و همچنین با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403070906927
  • خبرنگار : 50463