معاون استاندار قزوین:

ستادهای پشتیبانی مادی و معنوی از جبهه مقاومت راه‌اندازی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: آنچه بنده از پیام مقام معظم رهبری استنباط می‌کنم این است که ما باید همچون سال‌های دفاع مقدس، نقش خود را پیدا کرده و ستادهای پشتیبانی مادی و معنوی از جبهه‌های جنگ که امروز در محور مقاومت و در غزه و جنوب لبنان در جریان است، را راه‌اندازی کنیم.

عباس کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت پرچم‌دار جبهه مقاومت به مقام معظم رهبری و مسلمانان جهان، اظهار کرد: شهادت «سیدحسن نصرالله» قطعاً منجر به وحدت هرچه بیشتر مسلمانان و نابودی اسرائیل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: از زمانی که خبر شهادت سید حسن نصرالله مخابره شد، شاهد تجمعات و راهپیمایی علیه رژیم فاسد اسرائیل بودیم که این حرکت جمعی و خودجوش مردم آمادگی آن‌ها برای نابودی اسرائیل را نشان می‌دهد.

وی بابیان اینکه جبهه مقاومت که امروز جغرافیای آن بسیار گسترده شده، پیروز میدان خواهد بود، گفت: روشن‌ترین پیامی که شهادت سید حسن نصرالله داشت همین گستردگی جبهه مقاومت است و می‌بینیم که با شهادت این سید بزرگوار جبهه مقاومت دچار تزلزل و تناقض نشده است.

کاظمی ادامه داد: پیام مقام معظم رهبری واکنش‌های رسانه‌ای گسترده‌ای در سطح داخلی و خارجی داشت و از چند جهت مورد تفسیر قرار گرفت، برخی‌ها پیام مقام معظم رهبری را جهاد کفایی و برخی دیگر نیز پیام ایشان را جهاد عینی قلمداد کردند اما آنچه بنده از پیام مقام معظم رهبری استنباط می‌کنم این است که ما باید همچون سال‌های دفاع مقدس، نقش خود را پیدا کرده و ستادهای پشتیبانی مادی و معنوی از جبهه‌های جنگ که امروز در محور مقاومت و در غزه و جنوب لبنان در جریان است، را راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: رژیم فاسد اسرائیل در کنار جنایات خود سعی بر ایجاد عملیات‌های روانی کثیف همچون انفجار پیجرها باهدف ایجاد رعب و وحشت در بین مسلمانان داشت، آن‌ها تلاش داشتند که جبهه مؤمنین در پشت سنگرها شوکه شود و امروز برای آنکه هر شخصی بتواند نقش خود را در جریان مقاومت پیدا کند لازم است ستادهای پشتیبانی از محور مقاومت هم به لحاظ مادی و هم به لحاظ معنوی و مادی ایجاد شود تا تمامی شهروندان و اقشار نقش خود را در جریان مقاومت ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در جنگ تحمیلی علیه ایران با دست‌خالی نبرد کردند و پیروز میدان شدند، و امرو به حول و قوه الهی با اتحادی که بین مسلمانان به وجود می‌آید می‌توانیم سرزمین‌های اشغالی را از شر رژیم فاسد اسرائیل خلاص کنیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403070906889
  • خبرنگار : 50560