رشد ۳۷ درصدی توزیع گوشت گرم در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توزیع گوشت گرم ۳۷ درصد در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است، گفت: ۱۶۱ تن گوشت منجمد گوساله و ۳۱ تن گوشت گرم گوساله در نیمه نخست سال جاری در استان توزیع شده است.

بهروز میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص توزیع اقلام اساسی طی شش ماه نخست سال جاری، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون۱۰۴ هزار تن نهاده دامی بین کشاورزان و دامداران توزیع شده است.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۴۳۵ تن مرغ منجمد در ۶ ماه نخست امسال توزیع شد، افزود: ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن مرغ گرم در این مدت در سراسر استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع گوشت گرم ۳۷ درصد در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است، گفت: ۱۶۱ تن گوشت منجمد گوساله و ۳۱ تن گوشت گرم گوساله در این مدت در استان توزیع شده است.

میرزایی با بیان اینکه هم‌اکنون هیچ کمبودی از نظر کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، بیان کرد: برنج ۵۶۸ تن، شکر ۳۷۶ تن نیز در این مدت در سراسر استان توسط عاملان توزیع به مردم ارائه شد و توزیع سایر کالاهای اساسی نیز در شش ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد مثبت داشته است.

وی با بیان اینکه طی پنج ماه نخست سال جاری ۵۳ هزار و ۲۰۸ تن آرد نیز توسط عاملان توزیع عرضه شد، خاطرنشان کرد: هر کیلوگرم گوشت گرم گوساله ۲۹۹ هزار تومان بوده که به صورت مداوم در فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403070906773
  • خبرنگار : 50975