الهیان: ملت‌های بیدار تحریم صهیونیست‌ها را از دولت‌های‌شان مطالبه‌کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم گفت: امروز ملت‌های بیدار باید از دولت‌های‌شان برای تحریم رژیم صهوینیستی و مقابله با جنایت‌های آن مطالبه‌گر شوند.

زهره الهیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: چشم‌های بیدار و افکار عمومی جهان جنایت‌های صهیونیست‌های اشغالگر را مشاهده می‌کند و شهادت سید مقاومت قلب ها و وجدان‌های بیدار و آزاده جهان را آزرده کرد.

وی ادامه داد: جنایت ضاحیه بیروت در حالی رقم خورد که نتانیاهو سه روز قبل در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی گستاخانه و تهدیدآمیزی علیه جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت کرد و دبیرکل سازمان ملل، اعضای این سازمان وارکان آن و شورای امنیت  فقط و فقط شنونده تهدیدات این جنایتکار و آدمکش بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم افزود: انتقاد جدی به مجامع بین‌المللی به خصوص سازمان ملل و شورای امنیت وشورای حقوق بشر سازمان ملل وارد است که چرا به تداوم جنایت‌های جنگی چنین رژیم ضد حقوق بشری رضایت می‌دهند و اجازه می‌دهند جنایتکار قرن از تریبون سازمان ملل استفاده کند و دولت‌های جهان را تهدید کند؟ و به صراحت کودک‌کشی و نسل‌کشی‌های خود را با روحیه تکبر فریاد زند و مقامات و سازمان‌های بین‌المللی نیز در برابر این اظهارات سکوت می‌کنند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم از ناکارآمدی ساز و کارهای قانونی سازمان‌های بین‌المللی در روبرو شدن با گستاخی‌های صهیونیست‌ها سخن گفت و افزود: آنچه این روزها از رفتار سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان مشاهده می‌شود، جز ترس و سکوت نیست، در چنین شرایطی کشورهای اسلامی و سران کشورهای غیرمتعهد باید دست به کار شوند و در جلسات اضطراری جنایات رژیم صهیونیستی در بیروت و غزه را در دستور کار دهند و فکری عاجل برای توقف کشتار انسان‌های بی‌گناه کنند.

الهیان ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند که اگر سران کشورهای اسلامی از صهیونیست‌ها حمایت نمی‌کردند و این رژیم را تحریم می‌کردند، سران آن جرات وحشی‌گری و قتل‌عام مردم مسلمان را پیدا نمی‌کردند. امروز ملت‌های بیدار باید از دولت‌های‌شان برای تحریم رژیم صهوینیستی و مقابله با جنایت‌های آن مطالبه‌گر شوند. به نظر نمی‌رسد این جنایت‌ها در روحیه ملت مقاوم فلسطین و لبنان و جنبش حزب‌الله خلل به وجود آورد و آنان را از نبرد و ایستادگی در برابر صهیونیست‌ها باز دارد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان و جنبش‌های مقاومت اسلامی در منطقه در موضع انفعال و سکوت فرو نخواهند رفت و درس عبرت‌آموزی به سران رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهند داد و انتقام خون بیش از ۴۰ هزار شهید جبهه مقاومت را خواهند گرفت. ان‌شاءالله ایستادگی ملت‌های بیدار از جمله پایداری جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین به پیروزی فلسطینیان ختم می‌شود و مکتب نصرالله در سراسر جهان گسترش خواهد یافت.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به حمایت‌های اطلاعاتی و جنگ‌افزاری آمریکا از صهیونیست‌ها، گفت: با وجودی که سران آمریکا حمایت‌های خود را از رژیم غاصب صهیونیستی انکار می‌کنند، اما بمب‌ها و جنگ‌افزارهای آمریکایی بر سر مردم مظلوم لبنان، فلسطین و سوریه ریخته می‌شود. حمایت آمریکا و کشورهای غربی از سران رژیم صهیونیستی موجب گستاخی و تدوام جنایت‌های این رژیم بوده است. کشورهای اسلامی باید در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد شوند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403070906764
  • خبرنگار : 90089