سیمئونه انگشت اتهام را به سمت کورتوآ گرفت

سرمربی اتلتیکومادرید به جنجال در دیدار برابر رئال مادرید واکنش نشان داد و انگشت اتهام را به سمت تیبو کورتوآ گرفت.

به گزارش ایسنا، جدال جنجالی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در هفته هشتم رقابت‌های لالیگا با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این بازی به خاطر آشوب در سکوها و پرتاب اشیاء برای دقایقی متوقف شد.

به نقل از الموندو دپورتیوو، دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: باشگاه باید با کسانی که مسئول این اتفاقات‌اند برخورد کند و بهترین تصمیم را بگیرد. ما به کسانی که به باشگاه و تیم فکر نمی‌کنند نیازی نداریم. تماشاگران به اتفاقی واکنش نشان می‌دهند. باید با کسانی که مسئول چنین کارهایی‌اند برخورد شود. بازیکن هم باید مراقب رفتارهایش باشد. به نظرم باید کسانی که رفتارهای تحریک‌آمیز انجام می‌دهند مجازات شوند. باید با کسانی که چیزهای را به زمین پرتاب می‌کنند برخورد شود و مجازات شوند.

او درباره صحبتش با کورتوآ بعد از بازی گفت: این اتفاق برای کورتوآ در برنابئو وقتی سنگربان اتلتیکو مادرید بود رخ داد. وقتی حمله‌ای صورت می‌گیرد طبیعی است که واکنشی هم صورت می‌گیرد و البته وقتی رفتاری تحریک‌آمیز رخ می‌دهد طبیعی است که چنین اتفاقاتی هم پیش بیاید. پیام من به هواداران این است که به تیم و باشگاه فکر کنند. هواداران می‌گویند سنگربان حریف (کورتوآ) آنها را تحریک کرده است اما این توجیه خوبی برای آنچه رخ داد نیست. ما خودمان را قهرمان خطاب می‌کنیم و چنین رفتارهایی به ما کمکی نمی‌کند. من از کورتوآ خواستم آرام‌تر باشد و این نخستین چیزی بود که از هواداران هم خواستم.

سیمئونه در پایان گفت: ما به کسانی نیاز داریم که به باشگاه توجه کنند. البته باید با کسانی که نقش قربانی را هم بازی می‌کنند برخورد شود. ما باید مراقب رفتارهایمان باشیم. وقتی هواداران را تحریک کنیم قطعا آنها هم عصبانی می‌شوند و واکنش نشان می‌دهند. شما می‌توانید شادی گل داشته باشید اما نه به سمت هواداران حریف. نباید آنها را مسخره کرد و شکلک درآورد. اینها اصلا رفتارهای خوبی نیستند و البته چنین رفتارهایی از هواداران هم توجیه‌پذیر نیست.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403070906742
  • خبرنگار : 90111