نابودی قطعی رژیم صهیونیستی تاوان خون شهدای مقاومت است

امام جمعه تویسرکان گفت: تاوان حقیقی و نهایی خون شهدای جبهه مقاومت نابودی قطعی رژیم خون آشام صهیونیستی است.

حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی شامگاه یکشنبه، ۸ مهرماه در تجمع ضد صهیونیستی مردم تویسرکان، افزود: جبهه باطل، رژیم صهیونیستی، آمریکا و متحدانش به ظاهر به پیروزی‌های مقطعی دست می‌یابند اما در حقیقت به روند نابودی و فروپاشی خود شتاب می‌دهند.

وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها هنوز نفهمیده‌اند که ترور و بر زمین ریختن خون شهدا، پیروان جبهه مقاومت را ناامید نمی‌کند بلکه بر عزم الهی آنها در ستیز با مستکبران عالم می‌افزاید.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به وعده قطعی خداوند در قرآن و کتاب‌های آسمانی مبنی بر پیروزی و ظفرمندی نهایی حزب الله و سربازان خدا بر نظام سلطه جهانی، تصریح کرد: هرگز نباید با به شهادت رسیدن بزرگان جبهه مقاومت دچار تردید و نا امیدی شویم چرا که در راه صیانت از اسلام ناب محمدی شخصیت‌های چون حضرت علی(ع)، حضرت زهرا(س) و فرزندان معصوم آنها به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: نکته بسیار مهم و سرنوشت ساز این است که تا نفس آخر در راه خدا و اسلام ناب محمدی بمانیم و در پرتو هدایت ولایت فقیه، فریب تبلیغات مسموم دشمنان را نخوریم.

حجت الاسلام زمانی موسوی خون همه شهدای مقاومت و راه روشن حقیقت همچون سید حسن نصرالله، قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و ابومهدی مهندس را زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) دانست و تاکید کرد: با خواست خدا صبح امید و دمیدن خورشید دولت مهدی موعود(عج) نزدیک می شود و شب تاریک جولان قدرت‌های شیطانی به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، جمعی از مردم آزاد اندیش و حقیقت خواه تویسرکان با تجمع در میدان شهید فرشید هرمزی خشم مقدس خود از جنایت‌های خبیثانه رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و حامیان آنها را فریاد زدند و به  شهادت رساندن سید بزرگ مقاومت؛ سید حسن نصرالله، شهید عباس نیلفروشان و همراهان آنها را را محکوم کردند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403070806643
  • خبرنگار : 51001