معاون اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

راه نصرالله طولانی‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد

معاون اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: رهبران کشورهای منطقه، شما که نه اهل مقاومت و نه اهل جنگ هستید؛ اجازه دهید آزادگان عالم از مرز عبور کنند تا جنازه نتانیاهو را به بشریت تحویل دهند.

مردم مشهد عصر امروز ۸‌ مهرماه به منظور محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی، در میدان شهدا تجمع و نسبت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام خشم و انزجار کردند. در ابتدای این تجمع مداح اهل‌بیت، احمد واعظی با اعلام برائت از رژیم صهیونسیتی شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سرداد.

حجت گنابادی‌نژاد نیز در ادامه این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت حسن نصرالله، اظهار کرد: هیچ وقت شاید باور نمی‌کردیم در چنین روز و چنین حادثه‌ای جمع شویم. در ابتدای سخن حرف این جمعیت را صریح به مخاطبین اصلی اعلام می‌کنم؛ ما مردان و زنان نه برای اعتراض و سوگواری، بلکه برای انتقام سخت آمده‌ایم.

وی افزود: به همه‌ رهبران جهادی، مجاهدان، حزب‌الله، یمن، فاطمیون و حشدالشعبی خداقوت می‌گوییم و با همه وجود دستان شما را می‌بوسیم. اما تقاضا داریم این بار اجازه دهید ما وارد میدان شویم. به نمایندگی از شما مردم قهرمان، به سگ هار جهان نتانیاهو می‌گوییم ما دیگر با اسرائیلی‌ها کار نداریم، ما فقط یک مسئولیت داریم؛ اینکه تو را به زباله‌دان تاریخ تحویل دهیم. از این تریبون تقاضا می‌کنم پزشکان انسان‌دوست و بشردوست، روانپزشکان و روانشناسان برای صدور رای دیوانگی نتانیاهو ثانیه‌ای تاخیر نکنند. 

معاون اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه رسانه‌ها باید جرات کرده و حقایق شهادت نصرالله را بگویند، عنوان کرد: لبنان و سوریه سال‌ها مستعمره فرانسه بود و وقتی هم که مجبور شدند این کشورها را ترک کنند، یک ساختار سیاسی در لبنان گذاشتند که بر پایه اختلاف قرار داشت و قریب به ۱۵ سال در لبنان دعوا و نزاع بود. حزب‌الله لبنان و شهید نصرالله با الهام از اسلام ناب محمدی و دست‌آموزی در مکتب امام خمینی و به‌ عنوان یک یار و یاور راستین و سربلند برای رهبر معظم انقلاب، به درستی جریان اختلاف و جنگ‌های داخلی لبنان را به پایان رساند.

گنابادی‌نژاد با بیان اینکه قریب به ۱۲۰ هزار کشته در جنگ‌های داخلی به مردم عزیز لبنان تحمیل شد، اضافه کرد: با ابتکار حزب‌الله و شهید نصرالله این جنگ‌ها مختومه شد. کار دیگر نصرالله این بود اسرائیل که ۱۵ سال جنوب لبنان را تصرف کرد با مدیریت قهرمانانه نصرالله، اسرائیل مجبور شد جنوب لبنان را ترک کند. کار سوم شهید نصرالله نشان دادن دست برتر در برابر رژیم صهیونیستی در میدان نبرد به همه جهانیان بود. اسرائیل در جنگ‌های ۳۳ روزه وارد نبرد با حزب‌الله شد، اما غیر از نکبت و سیاهی حاصلی برای رژیم به دنبال نداشت. در جنگ ۲۲ روزه غزه نیز برای اولین بار اسرائیلی‌ها درخواست آتش‌بس کردند.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی، بیان کرد: شهید نصرالله در توانمندسازی حماس و مقاومت فلسطین کار بزرگی انجام داد. روزی فلسطینیان با سنگ مقاومت می‌کردند اما طوفان‌الاقصی تمام برنامه رژیم را بهم ریخت و فرمانده آن شهید نصرالله بود که غزه را به جبهه مقاومت و توانمندی تبدیل کرد.

معاون اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: امروز قریب به یک سال از قتل‌عام در غزه می‌گذرد. بیش از ۴۱ هزار انسان کشته شدند و مدارس، بیمارستان‌ها و مساجد مورد هجمه قرار گرفت و با خاک یکسان شد. در شرایطی که برخی رهبران عرب به دنبال ایجاد رابطه رسمی با رژیم صهیونیستی بودند و هستند و برخی شبانه با اسرائیل لابی‌گری می‌کنند، این سید قهرمان یک روز مردم غزه را تنها نگذاشت.

گنابادی‌نژاد ادامه داد: اگر یک روز آرمان فلسطین منحصر به سرزمین‌های اشغالی بود، با گسترش انقلاب اسلامی ایران پیشرو در تحقق این آرمان شد. امروز مردم به یک قهرمان جهان، یعنی شهید نصرالله افتخار می‌کند که باعث شد فلسطین به آرمان جهانی تبدیل شود. امروز در دانشگاهای اروپایی دانشجویان «مرگ بر اسرائیل» می‌گویند. دانشجویان ۲۰۰ دانشگاه در آمریکا به صف معترضان رژیم صهیونسیتی پیوستند. در پارلمان فرانسه پرچم فلسطین به اهتزاز درآمد. اینها به برکت مقاومت اسلامی، حزب‌الله لبنان و قهرمان جهان شهید نصرالله بود.

وی اظهار کرد: شهادت سیدحسن نصرالله موجب شد که چهره پلید و رفاقت خبیث اسرائیل و آمریکا برای همه مردم جهان برملا شود، لذا امروز هر یک مرگ بر اسرائیل، به معنای مرگ بر آمریکا است. امروز تمام‌ مردم جهان به درستی مطالبه انتقام سخت از شخص منفور نتانیاهو را دارند. شهید نصرالله جمله‌ای دارد که می‌گوید «آیا مارا با کشتن تهدید می‌کنید؟ آیا ما را با قتل تهدید می‌کنید؟! شهادت برای ما عزت است.»

معاون اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: امروز  با بغض در گلو، سینه ستبر و کفش آهنی و اراده پولادین می‌گوییم که رهبران کشورهای منطقه، شما که نه اهل مقاومت و نه اهل جنگ هستید؛ اجازه دهید آزادگان عالم از مرز عبور کنند تا جنازه نتانیاهو را به بشریت تحویل دهند. راه نصرالله طولانی‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد و ما فرزندانمان را با مرام سید حسن نصرالله تربیت خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070806597
  • خبرنگار : 50663