معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی:

حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران گردشگری در داراب انجام می‌شود

معاون‌گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری داراب گفت: تقویت زیر ساخت‌های گردشگری و حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران در این شهرستان در دستور کار است.

علی‌.اصغر شالبافیان امروز، ۸ مهرماه در حاشیه سفر به شهرستان داراب و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان داراب نیازمند تقویت است که این موضوع در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: مقرر شد فضای بهتری در این حوزه  ایجاد و فراهم شود و  همچنین از سرمایه‌گذاران  حوزه گردشگری در این شهرستان به صورت ویژه حمایت شود.

شالیبافان تصریح کرد: داراب یکی از شهرستان‌هایی است که از ظرفیت‌های متعدد گردشگری چون طبیعت، تاریخی و فرهنگی و کشاورزی برخوردار است، برای نمونه می‌توان به  طبیعت بکر و منحصر به فرد این شهرستان اشاره کرد که موجب شده است گردشگری ماجراجویانه در این منطقه شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه  گردشگری کشاورزی نیز در این شهرستان پر رنگ است، گفت: داراب از غنای تاریخی و فرهنگی بسیاری بهره‌مند است به طوری که در این منطقه آثاری از دوره‌های مختلف تاریخی چون ساسانیان و اسلامی به وضوح دیده می‌شود و در حال حاضر هر یک از آثار به جاذبه‌ای بدل شده‌اند.  

به گزارش ایسنا، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و هیئت همراه به استان فارس سفر کردند و در جریان این سفر بازدیدی از شهرستان داراب داشتند و از نزدیک با جاذبه‌ها، آثار تاریخی و پروژه‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان آشنا شدند.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070806580
  • خبرنگار : 50649