با حضور مدیرکل ورزش استان:

برگزاری ستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۶ جهت حضور حداکثری ورزشکاران خوزستانی

ستاد بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۶ جهت حضور حداکثری ورزشکاران خوزستانی در این دو رویداد برگزار شد.

اولین جلسه‌ ستاد استانی بازی های آسیایی و پاراآسیایی خوزستان جهت حضور حداکثری ورزشکاران، داوران و مربیان استان در مسابقات ۲۰۲۶ ناگویا ژاپن با حضور مدیرکل، معاونین و کارشناسان ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان امروز در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این ستاد وضعیت حضور و کسب مدال نمایندگان استان خوزستان در ادوار گذشته این رویدادها مورد بررسی قرار گرفت و اعضای ستاد گزارشی از عملکرد و شرایط هیات های ورزشی و وضعیت سخت افزاری و نرم افزاری هیات‌ها ارائه کردند.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در پایان این جلسه ضمن تاکید به برگزاری منظم جلسات ستادگفت: کارگروه های مرتبط جهت رصد عملکرد هیات های ورزشی تشکیل می شود و از کارشناسان و صاحب نظران و پیشکسوتان هیات‌های ورزشی جهت حضور در این کارگروه ها و برنامه ریزی مدون و عملیاتی استفاده خواهد شد.

بنی تمیم افزود: در برخی رشته‌ها استان خوزستان توان و ظرفیت قابل ملاحظه‌ای دارد که می‌شود در کوتاه مدت به خروجی منتهی شود و باید تدابیر ویژه‌ای برای این امر سنجیده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان، عنوان کرد: نیازهای هیات‌ها و رشته‌های ورزشی به لحاظ سخت افزاری، زیر ساختی و منابع مالی پیش بینی می‌شود تا در رشته‌هایی که شانس حضور و مدال آوری ورزشکاران استان خوزستان در این رویداد بیشتر است با آرامش خاطر بیشتری برای حضور و کسب افتخا در این رویداد گام بردارند.

بیستمین دوره بازی‌های آسیایی است که طبق برنامه از ۱۹ سپتامبر تا ۴ اکتبر ۲۰۲۶ در استان آیچی و شهر ناگویا، ژاپن برگزار خواهد شد.

ورزشکاران خوزستانی در دوره گذشته این رقابت‌ها موفق شدند ۱۵ درصد مدال‌های کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی و ۱۶.۵ درصد مدال های پارآسیایی هانگژو چین را کسب کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070806546
  • خبرنگار : 50228