پیام‌های تسلیت برای شهادت سیدحسن نصرالله همچنان مخابره می‌شوند

یک روز پس از شهادت سیدحسن نصرالله ـ دبیر حزب‌الله لبنان مخابره واکنش‌ها، پیام‌های تسلیت، سوگنامه و محکوم کردن این جنایت صهیونیستی از سوی سازمان‌ها و ارگان‌های فرهنگی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا از سوی معاونت سیما، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران، فرهنگستان هنر و همچنین فرهنگسرای نیاوران پیام‌های تسلیتی صادر شد که به شرح زیر است:

پیام تسلیت معاون سیما در پی شهادت سید حسن نصرالله

محسن برمهانی، معاون سیما در پیامی شهادت سید حسن نصرالله، را تسلیت گفت و متن پیام تسلیت بدین شرح است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
شهادت عالم ربانی، مرد شجاع، اسطوره، سید مقاومت و شهید بیت‌المقدس سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و یاران و همراهان شان را به رهبر انقلاب، امت اسلامی، مردم عزیز لبنان و جبهه‌ی مقاومت تبریک و تسلیت می‌گویم.

زندگی سازنده و پربار مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری بی ادعا و شجاع، سید مقاومت شهید نصرالله، ثمره پرورش در مکتبی است که امنیت و دفاع از حرمت خانه و حریم وطن را بر آسایش و آرامش شخصی رجحان می دهد.

چه شیرین است عمری مجاهدانه زیستن و آن چنان حق بودن که توسط شیطانی ترین و باطل ترین نیروی عالم به شهادت رسیدن، چه مزد درخوری!
این فرمانده میدان مقاومت، فرمانده میدان رسانه هم بود.
او که خوب رسانه را می شناخت و از قابلیت های آن بهره می برد. از راه اندازی شبکه المنار تا بخش های اعلام حربی حزب الله لبنان، نشان دهنده عمق نگاه رسانه ای آن مجاهد نستوه بود.

تاریخ وامدار بزرگ مردی است که سرمایه پر بهای جان و علم خویش را سال ها در طبق اخلاص نهاده و در مسیر عزت و استقلال و مجاهدت خاموش و بی بروز ظهور داشته و سرانجام دشمن که سال ها حضورش را رصد می کرد، ناجوانمردانه او را هدف قرار داد و با شهادتش برای همیشه جاودانه ماند.

رژیم نامشروع و منفور صهیونیستی با پشتیبانی‌ همه جانبه نظام سلطه جهانی نشان داد هیچ حدی برای جنایات خود متصور نیست اما جهانیان بدانند مردم ایران و مسلمانان جهان در کنار جبهه‌ی عزتمند مقاومت اسلامی لبنان خواهند ماند تا همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه دهد.

پیام تسلیت مدیران ساترا در پی شهادت سیدحسن نصرالله

جمعی از مدیران ساترا در پی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در ضاحیه بیروت پیام تسلیت صادر کردند که متن پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
(اﻷحزاب ۲۳)

روح بلند و ملکوتی سید مقاومت، مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر، فرمانده رشید و سرافراز اسلام سیدحسن نصرالله پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه با رژیم صهیونیستی و نامشروع اسرائیل به یاران شهیدش پیوست و بار دیگر شاهد بودیم که شهادت هنر مردان خداست.

شهادت اسطوره مقاومت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، ولی امر مسلمین، نیروهای مقاومت، امت مقاوم لبنان و فلسطین و مستضعفان جهان تسلیت عرض می‌کنیم. ثمره خون شهیدان وعده نهایی نصرت الهی برای مومنان و مستضعفان عالم است.

رئیس، معاونان، مدیران ساترا و اعضای بسیج سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)».

باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران: خون‌ سید مقاومت پیامی فراگیر خواهد شد

همچنین باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران با صدور بیانیه‌ای شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه به ویژه لبنان را محکوم کرد.

در این بیانیه که روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ـ ایران، ارسال کرده آمده است:

«من المؤمنین رجال صدقوا ما عهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

بازهم ترور، بازهم جنایت، بازهم ریختن خون مظلوم به قصد ایجاد تزلزل در دل حق خواهان و آزادی طلبان عالم.

ترور، این شیوه رژیم ترسو و زبون صهیونیستی سالهاست که درخت «مقاومت» را تنومندتر، و والاترین پیام را به جهان مخابره کرده است که حق و حقیقت اتفاقا با ریختن شدن خون مظلومان نمایان خواهد شد و تشت رسوایی ظالمان را با مهیب ترین صدا به زمین خواهد زد.

شهادت سید مقاومت، مجاهد بزرگ، فرمانده شجاع «سیدحسن نصرالله» بی شک یکی از مهمترین و بزرگترین گام‌ها به سوی حذف کامل رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.
صهیونیست‌ها بدانند در نگاه ما «خون» والاترین پیام قابل مخابره به جهان است و موفق‌ترین روایتی که می‌توان متبادر کرد. این خون‌ها به زودی گریبانشان را خواهد گرفت و این روز دیر نخواهد بود به اذن الله.

از سوی دیگر بی عملی و سکوت منفعت‌طلبانه برخی کشورها و ضعف خودخواسته رسانه های غربی در پرداختن به جنایات در حال وقوع در منطقه حکایت از رویه ای دارد که نشان می‌دهد حقیقت در عصر غلبه رسانه‌ها نیز توان دیده نشدن و کتمان شدن را دارد. سوژه ای به بزرگی جنایت چند ده هزار نفری می‌تواند نادیده انگاشته شود و علیرغم تمام عناصر و ارزش‌های محرز خبری، خفیف شده و از سطح برخوردش با افکار عمومی کاسته شود. البته همانگونه که تاکید شد «خون» مظلومان حرکتی جهانی را میان فطرت ها و وجدان های پاک بشری ایجاد کرد و این موج ادامه خواهد داشت.

باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ـ ایران ضمن محکومیت جنایات رژیم مجهول صهیونیستی، اعلام می‌کند که مقاومت آرمان و منطقی است که منبعث از دکترین و نگاه تمدنی مسلمانان است و با شهادت یک فرمانده این میدان خالی نخواهد ماند. مقاومت ادامه دارد تا حذف ظلم و ظالم و بازگشت مظلومان به وطنشان.

وعدالله الحق»

پیام تسلیت فرهنگستان هنر در پی شهادت سید حسن نصرالله

فرهنگستان هنر، در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، پیام تسلیتی منتشر کرد که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین
والضحی والیل اذا سجی
در غروب خونین ضاحیه، رهبر مدبر لبنان و حکیم بصیری که نفس‌­هایش با رایحه «یشرون الحیوه الدنیا بالآخره» آمیخته بود و عمر مبارک خود را صرف استوارساختن بنای مقاومت و اهتزاز پرچم حق­‌طلبی و جهاد نمود، با تجاوز آشکار جنایتکاران صهیونیست، به کرامتی نائل آمد که خداوند به اولیای خاص خود هبه می‌­کند.
سیدالمجاهدین این جبهه، با سرانجامِ سعادتمندانه خود، اثبات کرد فرزندان مکتبی که پیامبران و امامان و رهبران آن شهیدند هرگز گزینه مقاومت و دفاع مشروع را رها نمی‌کنند.
فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران، ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه­‌الله الاعظم (ارواحنا له الفداء)، ولی‌­امر مسلمین (مد ظله)، جامعه هنرمندان فرهیخته و مجموع امت اسلامی، بر مبنای اساسنامه سازمان و در راستای پیام رهبر معظم انقلاب، با همه امکانات و بضاعت خود، در کنار محور مقاومت و مردم مظلوم لبنان ایستاده است و خود را در این جهاد سهیم می‌داند.

پیام تسلیت فرهنگسرای نیاوران به مناسبت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله(رحمت‌الله)

رقص و جولان بر سرِ میدان کنند

رقص اندر خونِ خود، مردان کنند

باند تبهکار صهیونیستی، پس از یک سال جنایت و نسل‌کشی در غزه مظلوم، امروز، سید شجاع و سرافراز مقاومت را به شهادت رساند. اگر چه شهید سید حسن نصرالله (رحمت‌الله)، شخصیتی کم‌نظیر در تاریخ اسلام بود، اما شهادت او نه تنها آتش مقاومت را خاموش نخواهدکرد، بلکه بر شعله مقاومت می‌دمد و به حول و قوه الهی، دیوانِ باند تبهکار و سفاک صهیونیستی را به خاکستر تبدیل خواهدکرد.

فرهنگسرای نیاوران، شهادت سید بصیر مقاومت، رهبر مظلوم و مقتدر حزب‌الله لبنان و روشنای چشم آزادگان جهان را به پیشگاه امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و عموم آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403070806509
  • خبرنگار : 71442