دانشگاهیان استان مرکزی ترور سیدحسن نصرالله را محکوم کردند

دانشگاهیان دانشگاه های استان مرکزی با برگزاری تجمع در دانشگاه جنایات رژیم صهیونیستی بویژه ترور دبیرکل حزب الله و حمله به لبنان را محکوم کردند.

امروز یکشنبه هشتم مهرماه، تجمع و راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اراک در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و یارانش برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع با سر دادن شعار «سید حسن نصرالله، از تبار روح الله» و «مرگ بر رژیم غاصب صهیونیستی» مسیر ساختمان امیرکبیر تا مزار شهید گمنام مدفون در این دانشگاه را طی کردند .

ایراد سخنرانی حجت الاسلام حسینی مطلق و قرائت بیانیه توسط جانشین پایگاه بسیج دانشجویی شهید همت بخش های دیگر این تجمع بود.

در دانشگاه تفرش راهپیمایی و تجمع محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی و بزرگداشت سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان و همرزمانشان با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ تفرش، روز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳، در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دانشگاه تفرش برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم باقرزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین ضمن اشاره به جنایات ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی به چرایی انجام عملیات "طوفان الاقصی" پرداخت و افزود: حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان در ضاحیه بیروت علاوه بر اینکه غم بزرگی بر دل همه ما مسلمانان و شیعیان جهان گذاشت، سبب‌ساز یک انگیزه و اتحاد جهانی در میان مسلمانان و محور مقاومت شد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله در نگاه جهانی جایگاه حزب الله را ارتقا داد، افزود: اندیشه شهید سیدحسن نصرالله در مقاومت تکثیر خواهد شد.

یاد و خاطره شهید مقاومت سید حسن نصرالله و همراهانش در دانشکده ملی مهارت واحد استان مرکزی نیز گرامی داشته شد و دانشگاهیان این دانشکده نیز با برگزاری تجمع ترور سید حسن نصرالله را محکوم کردند و مراسم گرامیداشت سید مقاومت با قرائت زیارت عاشورا با حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان، در نمازخانه آموزشکده اطهر برگزار شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403070806490
  • خبرنگار :