پشتیبانی از ولایت فقیه محور اصلی وصایای شهداست

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه یادواره شهیدان، یادِ اهداف شهیدان است، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه، رعایت حجاب و اجرای احکام دین و عدالت اسلامی از محورهای اصلی وصایای شهدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی امروز هشتم مهرماه در یادواره سرداران و ۱۳۲۲ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا و ۳۳ شهید یگان ویژه استان گیلان که با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و کارکنان انتظامی در سالن اجتماعات شهدا فراجا برگزار شد با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله  اظهار کرد: خدا را شاکرم که در این سفر استانی به برکت اجتماع قرآنی تجلیل از برگزیدگان انتظامی استان گیلان در مسابقات قرآنی، توفیق تشرف در این جمع را یافتم.

وی حفظ ارزش‌ها و تجلیل و تکریم از شهدای والامقام را از اولویت‌های مجموعه انتظامی دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، افزود: امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در نزد خداوند، افزود: خدای متعال در قرآن کریم بر مقام شهیدان درود می‌فرستد و مقام شهید را به اندازه مقام انبیا برمی‌شمارد.

ادیانی با بیان اینکه جایگاه شهدا رفیع است و هیچکس نمی‌تواند به مقام شهدا دست پیدا کند، تصریح کرد: فرزندان و همسران شهید به خود ببالید و افتخار کنید چون کارهایی که شهیدان می‌توانند انجام ‌دهند از دست ما که به ظاهر زنده و مادی هستیم ساخته نیست.

وی با اشاره به اینکه شهادت طلبی است که ایران را از دست درازی دشمنان مصون داشته است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم یادواره شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها در جامعه کمرنگ شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به طنین و گسترش تفکر بسیجی و شهادت طلبی در کشور برای مصونیت از دست درازی دشمنان به کشور گفت: مقام شهید دست نیافتنی است جز برای کسانی که به فیض شهادت می‌رسند.

ادیانی با تأکید بر اینکه یادواره شهیدان یادآوری اهداف شهیدان است، افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه، رعایت حجاب و اجرای احکام دین و عدالت اسلامی از محورهای اصلی وصایای شهدا است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهدا به سید شهیدان اقتدا کرده بودند، تصریح کرد: شهدا تاریخچه دفاع از امنیت کشور هستند و راه و رسم شهادت پایان نخواهد داشت و این ملت‌ها و آیندگان هستند که به راه شهدا اقتدا خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا و همچنین جانبازان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403070806466
  • خبرنگار : 50042