اعلام انزجار دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران از جنایات رژیم صهیونیستی

مراسم تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران در راستای محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به محور مقاومت امروز پس از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. 

به گزارش ایسنا، مراسم تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران در راستای محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به محور مقاومت امروز پس از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

 در ابتدای مراسم حجت السلام مهدوی ارفع در سخنانی ضمن محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: مقام شامخ شهید نزد خداوند متعال جایگاه ویژه ای دارد و قطعا به برکت خون شهدا، مسیر مقاومت ادامه خواهد داشت. 

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر نقش مردم در خصوص تحولات منطقه بیان کرد: سرنوشت منطقه به طور قطع به دست مردم و محور مقاومت تعیین می‌شود، رژیم صهیونیستی نیز باید از شکست‌های متعدد خود در مقابل مردم درس بگیرد. 

مهدوی ارفع با بیام اینکه پاسخگویی به دشمن در میدان می‌تواند بازدارندگی ایجاد کند، عنوان کرد: ظرفیت مناسبی برای پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کشور و محور مقاومت وجود دارد، مدارا با دشمن این شائبه را ایجاد می کند که حملات به محور مقاومت بدون پاسخ خواهد ماند و روند تجاوزات این رژیم ادامه خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه تاکنون افراد زیادی برای حمایت حزب‌الله و محور مقاومت اعلام آمادگی کردند، بیان کرد: برگزاری  این گونه مراسم علاوه بر  ابراز غم و ناراحتی  نسبت به شهادت سید مقاومت، باعث اتحاد مردم برای اعلام انزجار نسبت یه جنایات رژیم صهیونیستی شود. 

پس از ایراد سخنرانی، دانشجویان و اساتید دانشگاهی با شعارهای مرگ بر اسرائیل انزجار خود را نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403070806434
  • خبرنگار : 71974

برچسب‌ها