نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

رفتار صهیونیست‌ها در لبنان و فلسطین نشانه استیصال آنهاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: اینکه می‌بینیم صهیونیست‌ها از بمب‌های سنگرشکن استفاده می‌کنند به دلیل آن‌ است که خودشان هم می‌فهمند جهان علیه آنان شوریده است و این شورش جهانی هر روز بیشتر می‌شود، اما صهیونیست‌ها به دو دلیل این کارها را می‌کنند، نخست اینکه کارشان به جنون کشیده و دوم اینکه به استیصال افتاده‌اند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم راهپیمایی و تجمع مردم قزوین که یکشنبه ۸ مهر درپی شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در میدان آزادی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سید حسن نصرالله تا زمانی که به شهادت نرسیده بود، یک فرد زنده و فعال فرهنگی، ایمانی و حماسی بود، اما زمانی که به شهادت رسید آن زنده‌ای شد که خدای متعال در مورد او و امثال او فرموده است «أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ».

امام جمعه قزوین تصریح کرد: این «أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» بیشتر از آن مجاهد فعال در میدان می‌تواند به جهان مقاومت روحیه ببخشد و روحیه مستکبرانی که رهبر حکیم انقلاب آن‌ها را به سگ هار تشبیه کرده‌اند را تضعیف کند و آن‌ها را به وحشت بیندازد.

وی ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله، سردار نیل‌فروشان و شهیدان دیگری که با این عزیزان همراه بوده‌اند، پاداش ده‌ها سال مبارزه، جهاد مخلصانه، دعا و مناجات شبانه، ذکر و یاد خداست.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: در شهادت حاج قاسم سلیمانی، آیت‌الله رئیسی و همه شهیدانمان مشاهده می‌کنیم که معامله‌ای بین بنده خدا و خداوند صورت می‌گیرد، خدا بهترین بندگانش را در این معامله می‌پذیرد، وقتی معامله صورت گرفت، آنچه از خدا در جامعه و در قلوب انسان‌ها جاری می‌شود، رشد، کمال و معنویت است و آنچه نصیب دشمنان خدا می‌شود خسارت، انتقام الهی، ضعف و پستی است.

وی گفت: سید حسن نصرالله در یکی از سخنرانی‌های خود رژیم منحوس صهیونیستی را به لانه عنکبوت تشبیه کرده و آیه ۴۱ سوره عنکبوت را یادآوری کرد؛ آری سست‌ترین خانه‌ها خانه عنکبوت است، این آیه یعنی ای رژیم صهیونیستی تو وجود انگلی داری، اصل و ریشه‌ای نداری، فقط آمریکا، انگلیس، مکاران عالم و وابستگان به این‌ها از تو حمایت می‌کنند، تو مانند حامیانت مستکبر و شیطان هستی و موجودیت و استقلال نداری، تو فقط یک پایگاه نظامی برای پست‌ترین انسان‌های خون‌آشام عالم مثل آمریکا و انگلیس هستی.

عابدینی ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی در پیام تسلیت‌شان برای این سید مقاومت فرمودند او یک شخص نیست، یک راه، جریان و مکتب است؛ اگر سید حسن نصرالله را یک شخص ببینیم، از شهادت او احساس خسارت می‌کنیم، اما وقتی او را به‌عنوان راه و مکتب شناختیم، این یعنی با شهادت ایشان پیروان این راه هر روز توفنده‌تر ادامه مسیر خواهند داد و رهروان این راه زودتر به مقصد و قله خواهند رسید.

وی تصریح کرد: اینکه می‌بینیم صهیونیست‌ها با استفاده از بمب‌های اربابشان آمریکا و اجرا کردن آنچه اربابشان می‌گوید، از بمب‌های سنگرشکن استفاده کرده و ساختمان‌ها را بر سر مردم بی‌پناه خراب می‌کنند، این‌ها به دلیل آن‌ است که خودشان هم می‌فهمند جهان علیه آنان شوریده است و این شورش جهانی هر روز بیشتر می‌شود، اما صهیونیست‌ها به ۲ دلیل این کارها را می‌کنند، نخست اینکه کارشان به جنون کشیده و دوم اینکه به استیصال افتاده‌اند.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند ریشه‌شان در حال خشک شدن است، همین باعث شده کارشان به جنون و دیوانگی برسد، البته دیوانه را باید مهار کرد، آنچه دیوانه را مهار می‌کند سیلی‌های محکم، انتقام سخت و شدید و سریع و ضربه مهلک از ناحیه مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال می‌فرماید یهودی‌ها خیلی جانشان را دوست دارند، خدا با گفتن این حرف می‌خواهد به ما بفهماند جان این‌ها را نشانه بگیرید، خدای متعال می‌فرماید این‌ها به مال بسیار وابسته هستند، یعنی بندرهای تجاری‌شان را زیر ضربات موشکی و منهدم‌کننده قرار بدهید.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: فرق ما با دشمن این است که ما نشانه می‌گیریم و موشک‌های ما به هدفمان اصابت می‌کند، اما آن‌ها مردم بی‌گناه و مناطق مسکونی را هدف قرار می‌دهند، آن‌ها جانشان را دوست دارند، ما هم جان سران و مرکز و مبدأ شیطنت، قساوت و بی‌رحمی را نشانه می‌گیریم، ما برای تحقق این معنا بسیار آماده‌ایم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403070806422
  • خبرنگار : 50552