نماینده ولی فقیه در سمنان:

‌سیدحسن نصرالله یک مکتب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان گفت: ‌شهید سید حسن نصرالله، یک مرد شجاع، عالم و دانشمندی بود که رفتار و اخلاق و مدیریت ایشان یک مکتب است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، ۸ مهرماه ضمن گرامیداش یاد و خاطره شهدای والامقام، شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و شهدای استان و بویژه شهید محمد قنبریان به جایگاه ممتاز سیدحسن نصرالله در مقاومت اشاره کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید حسن نصرالله و شهدای والامقام بسیار عزیزند، اما این راه مستحکم و با قدرت ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: ما امروز در جهاد و مبارزه با استکبار قرار داریم‌، در روایات آمده است خداوند شما مؤمنین را برای مبارزه و جهاد انتخاب کرده است.

وی با بیان اینکه شهدای بزرگی که در جمهوری اسلامی قرارداشتند، جهادگر بودند، ادامه داد: تلاش، جهاد و مبارزه باید فی سبیل الله و در راه خدا باشد، جهاد با تلاش و مبارزه در مقابله با دشمن شکل می‌گیرد.

مطیعی افزود: جبهه مقاومت از دفاع مقدس و مبانی انقلاب اسلامی درس و سرمشق گرفته و به تدریج این شجره طیبه در منطقه شکل گرفت و به استقامت رسیدند.

امام جمعه سمنان با تمجید از مقاومت جانانه نیروهای مقاومت در غزه و لبنان گفت: ما امروز باید از استقامت آنان درس بگیریم.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در گردهمایی اعضای پایگاه‌ مقاومت بسیج مالک اشتر استان گفت: شهادت یار وفادار مقام معظم رهبری، شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس در غزه و لبنان دست به هر جنایتی می زند، از سکوت مجامع بین المللی در قبال این جنایات انتقاد کرد و گفت: شکست صهیونیست‌های اشغالگر قطعی است.

وی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، نامگذاری معابر و اماکن به نام شهدای والامقام امری ارزشمند است، لیکن باید به حرمت خون شهدا، ارزش و جایگاه این مقام در بیان نیز حفظ شود.

استاندار سمنان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهید قنبریان در این مراسم از خانواده معزز این شهید تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070806421
  • خبرنگار :