نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شوری اسلامی:

پیشرفت متروی تبریز مطابق برنامه زمان‌بندی قابل قبول است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شوری اسلامی در بازدید از فاز اول خط یک و مرکز کنترل فرمان متروی تبریز، از پیشرفت قابل قبول این خط و عملیات اجرایی فعال در سازمان حمل‌ونقل ریلی و از پیگیری نمایندگان مجلس برای تامین منابع مالی مورد نیاز این سازمان جهت تکمیل خطوط مترو خبر داد.

علیرضا نوین در بازدید از فاز اول خط یک و مرکز کنترل فرمان متروی تبریز، از پیشرفت قابل قبول این خط، عملیات اجرایی فعال در سازمان حمل‌ونقل ریلی و از پیگیری نمایندگان مجلس برای تامین منابع مالی موردنیاز این سازمان جهت تکمیل خطوط مترو خبر داد.

وی ضمن اشاره به بهره‌برداری مطلوب از خط یک و خدمات‌رسانی روزانه و منظم در این خط تشریح کرد: با بهره‌برداری از خط یک آرزوی شهروندان برای داشتن حمل و نقل ریلی محقق شده است هرچند در اوایل کار، مشکلات و موانع بزرگی در احداث و عملیات اجرایی وجود داشت که باعث کندشدن روند کار شده بود اما به یاری خداوند و عزم جدی مدیریت شهری تبریز، همانطور که امروز شاهدیم این مشکلات مرتفع شده و کارهای خدمات‌رسانی در خط یک با برنامه منظم روزانه انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی خط ۲ مترو نیز مطابق با برنامه زمانبندی در حال انجام است و امیدواریم با سرعت تمام، نواقص موجود مرتفع و خط ۱ و ۲ در اسرع وقت به اتمام برسد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شوری اسلامی درباره تامین منابع لازم برای تکمیل خطوط متروی تبریز تاکید کرد: نمایندگان مردم شریف تبریز به جد، تامین منابع مالی متروی تبریز را در قالب اوراق مشارکت و فاینانس پیگیر خواهند بود تا با تامین این منابع، خطوط متروی تبریز با زمانبندی مشخص و با سرعت بیشتر به اتمام برسد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070806409
  • خبرنگار :