رزرو هتل در کیش با کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان

رئیس پلیس فتا کیش گفت: فردی که با درج آگهی فروش بلیت قطار و هواپیما رزرو هتل در کیش در برنامه دیوار از چندین نفر کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرگرد محسن بابایی رئیس پلیس فتا کیش امروز یکشنبه هشتم مهرماه،  در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری اینترنتی از طریق درج آگهی در برنامه دیوار و عدم تحویل بلیت به شهروندان، شناسایی متهم در دستور کار پلیس فتا کیش قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا کیش با انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یکی از هتل های کیش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بررسی‌های فنی صورت گرفته متهم دارای شکاتی از استان های دیگر نیز بوده که تا کنون تعداد هشت نفر شاکی با ارزش مالی مبلغ کلاهبرداری به میزان ۸۰۰ میلیون ریال شناسایی شده است که متهم پس از مواجه با مستندات و ادله موجود  به بزه انتسابی اعتراف و پس از اقدامات تکمیلی پرونده به مرجع قضائی ارسال شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش تاکید کرد: شهروندان بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس را از سایت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی http://WWW.FATA.GOV.IRو یا تماس با شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع‌رسانی کنند.

 انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403070806395
  • خبرنگار : 50673