رئیس کل دادگستری لرستان:

امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان باید در مقابل هرگونه‌ ظلمی مقاومت کنند

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: امروز راه‌حل همه مشکلات مقاومت است و باید در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد و مردم و امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان باید در مقابل هرگونه‌ ظلمی مقاومت کنند.

حجت‌الاسلام سعید شهواری امروز ۸ مهرماه در حاشیه اجتماع مردم ولایی لرستان برای محکوم کردن ترور سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خبر شهادت سیدالشهدای مقاومت، پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم، نماد عزت امت اسلامی قلب یکایک آزادگان جهان را اندوهگین و چشمانمان را اشکبار کرد.

وی با بیان اینکه  سیدحسن نصرالله ستون و محور مقاومت بود، اضافه کرد: با رفتن یک خدمتگزار خللی به این مسیر الهی وارد نخواهد شد و  پرچمی که سیدالشهدای مقاومت برافراشته با دست جوانان و امت اسلامی به دست صاحب‌الامر(عج) خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: اگر یک خدمتگزار در این عرصه به شهادت برسد مطمئن باشید که سربازان، سرداران و امت اسلامی پای کار ارزش‌های اسلام و آزادی‌خواهی خواهند بود و پایان رژیم جعلی اسرائیل شکست و نابودی است.

شهواری بیان کرد: امروز راه‌حل همه مشکلات مقاومت است و باید در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد و مردم و امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان باید در مقابل هرگونه‌ ظلمی مقاومت کنند.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403070806388
  • خبرنگار : 50177