رییس جهاد دانشگاهی خوزستان عنوان کرد

توحش رژیم صهیونیستی با حمایت غرب/ فرماندهان حزب‌الله تربیت‌شده مکتب امام حسین (ع) هستند

رییس جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به جانفشانی حزب‌الله لبنان، گفت: در این راه، فرماندهان یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند و این مساله به جایی رسید که سیدحسن نصرالله نیز به فیض شهادت نائل آمد اما این افراد تربیت‌شده مکتب امام حسین (ع) هستند و نهایت آرزوی آن‌ها شهادت بود.

حسن محمدی مجد امروز ۸ مهر در تجمع جهادگران جهاد دانشگاهی خوزستان در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر مقاومت حزب الله که در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: انسان تا سیاهی را نبیند قدر و منزلت روشنی را نمی‌داند و تا ظلم را نشناسد قدر عدالت را نخواهد دانست. در یک سال گذشته، تحوش نوینی از سوی رژیم صهیونیستی با حمایت غرب دیدیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مردم بی دفاع غزه، زن و کودک و مسن همگی توسط سلاح آمریکایی و غربی به شهادت رسیدند. کسانی که ادعا می‌کردند که حقوق بشر تعیین‌کننده مسائل انسانی است، اما حقوق بشر غربی را در غزه دیدیم که انسان‌ها هیچ ارزشی برای ماشین جنگی غرب ندارند.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: قتل عام در بیمارستان‌ها، پناهگاه‌ها و مدارس به وسیله بمب‌های سنگرشکن را دیدیم. این رژیم متوحش تمامی قواعد جنگی را نقض و نسل‌کشی به تمام معنا به پا کرده است. در یک سال اخیر، تمام ملت‌ها به پا خواستند اما سیستم نظام جهانی در اختیار تعداد معدودی از صهیونیست‌ها است. به این دلیل است که در جریان طوفان‌الاقصی غزه، تمامی روسای جمهور غربی از اسرائیل حمایت کردند چون اگر غیر از این عمل می‌کردند، صلاحیت خود را از دست می‌دادند.

محمدی مجد بیان کرد: نیاز است که یک سیستم منظمی با این رژیم متوحش صهیونیستی مقابله کند. در دنیای مدعی حقوق بشر تنها جبهه‌ای که با ظلم مطلق روبرو شد، جبهه مقاومت بود و جبهه مقاومت در لبنان، غزه، عراق، یمن و جولان اشغالی فعال شدند تا با این ظلم روبرو شوند.

وی ادامه داد: حزب‌الله لبنان در این راه جانفشانی کرده است. فرماندهان یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند و این مساله به جایی رسید که سیدحسن نصرالله نیز به فیض شهادت نائل آمد. اما این افراد تربیت‌شده مکتب امام حسین (ع) هستند و نهایت آرزوی آن‌ها شهادت بود.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: آنانی که خیال می‌کنند که با کشته شدن سید حسن نصرالله‌ها، جبهه مقاومت متوقف می‌شود اشتباه می‌کنند. این افراد نه نظام اسلامی، نه جبهه مقاومت و نه مکتب امام حسین (ع) را نشناخته‌اند. مکتب امام حسین (ع)، به ما می‌آموزد که همیشه کربلا به پا است و جبهه حق و ظلم در تقابل هستند. هر لحظه و در هر تصمیمی یا با سپاه امام حسین (ع) یا با سپاه یزید هستیم. کافران و صهیونیست‌ها خیال می‌کنند با این اقدامات می‌توانند آسیب وارد کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070806382
  • خبرنگار : 50300