معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی:

با شهادت شخصیت‌های بزرگ جبهه انقلاب و مقاومت تقویت شد

معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا و قرچک گفت: مسیر انقلاب در وجود همه افراد شهادت طلب یک مسیر حقیقی و روشن است و گم شدنی نیست و با شهادت افراد و شخصیت‌های بزرگ از جمله سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی، جبهه انقلاب و مقاومت تقویت شد.

علی اصغر غلامی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: شهادت سید مقاومت مردبزرگ مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی قلب امت اسلامی را جریحه دار کرد.

غلامی گفت: ما برای رسیدن به اهداف بزرگ که محور اصلی آن نابودی رژیم ستمگر صهیونیستی است حاضریم جانمان را فدای اسلام کنیم، همچون حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که در روز عاشورا با نثار جان خود از اسلام ناب محمدی دفاع کرد.

وی افزود : ما باید با تدابیر عملی جلوی چنین ضرباتی را بگیریم و بیشتر به دشمن کودک کش و صهیونیست ضربه وارد کرد.

غلامی افزود: در دوران قبل و بعد مبارزات انقلاب اسلامی هیچگاه جبهه مقاومت با شهادت و ترور افراد زمین گیر نشده است، بلکه توانست ضربات سنگین‌تری را به دشمن وارد کند.

معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا و قرچک در پایان تصریح کرد: یقینا در مسیر مبارزه، پیروزی نهایی با اسلام است و استکبار و صهیونیست جهانی نابود شدنی است و این میدان یک ظرفیت، فرصت و امانتی است که خداوند به ملت اسلام هدیه کرده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070806374
  • خبرنگار : 71951