بازیکن فرش‌آرای مشهد:

فرش‌آرا در تعطیلات لیگ برتر به آمادگی کامل رسید

بازیکن فرش‌آرای مشهد گفت: در تعطیلات لیگ برتر فوتسال تمرینات خوبی داشتیم و سطح آمادگی بدنی بازیکنان نیز ارتقا یافت و سرحال‌تر از قبل آماده شروع مجدد مسابقات هستیم.

سعید سروری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فرش‌آرا در تعطیلات لیگ برتر به دلیل برگزاری جام جهانی فوتسال اظهار کرد: به دلیل اینکه تمرینات پیش‌فصل را دیر آغاز کرده بودیم، این تعطیلات کاملا به سود فرش‌آرا بود تا کمک کند به آمادگی لازم دست یابیم.

وی افزود: در این مدت تمرینات خوبی داشتیم و سطح آمادگی بدنی بازیکنان نیز ارتقا یافت و سرحال‌تر از قبل آماده شروع مجدد مسابقات هستیم.

بازیکن فرش‌آرای مشهد تصریح کرد: یک تورنمنت فوتسال در مشهد نیز برگزار شد که به سطح آمادگی فرش‌آرا کمک شایانی کرد. تاکتیک‌ها و نکات فنی کادرفنی را به خوبی در این تورنمنت پیاده کردیم.

سروری گفت: تیم‌های سفیرگفتمان، شهرداری ساوه و ماهوت علی‌آباد در این تورنمنت حضور یافتند. در بازی نخست به مصاف سفیرگفتمان رفتیم که نتیجه را واگذار کردیم. در بازی دوم برابر شهرداری ساوه علی‌رغم اینکه ۳ بر یک از حریف پیش بودیم، در نهایت به تساوی ۳ بر ۳ رسیدیم. در روز آخر این تورنمنت، امروز با تیم ماهوت علی‌آباد بازی خواهیم داشت.

وی یادآور شد: عدم کسب پیروزی در لیگ، شرایط خوبی برای هر تیمی ایجاد نمی‌کند، اما تمام بازیکنان متحد شده‌اند تا با قدرت لیگ برتر فوتسال را آغاز کنیم. امیدوارم بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم و جایگاه فرش‌آرا را در ادامه فصل ارتقا دهیم.

بازیکن فرش‌آرای مشهد عنوان کرد: ۷ بازی دیگر از نیم‌فصل نخست باقیمانده است که ۳ بازی آن با تیم‌های بالای جدولی است، اما در بازی با تیم‌های هم‌تراز فرش‌آرا محکوم به پیروزی هستیم تا بتوانیم تا انتهای نیم‌فصل نخست ۱۰ تا ۱۲ امتیاز دیگر کسب کنیم که به جایگاه مدنظر فرش‌آرا در لیگ برتر دست یابیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403070806364
  • خبرنگار : 50093