نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

خون شهدا موجب امیدواری به پیروزی خواهد شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: جریان استکباری قطعا از این اشتباه خود پشیمان خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری در تجمع مردم تبریز در محکومیت ترور رهبر حزب‌الله، که در مقابل بیت نمایندگی ولی‌فقیه در استان برگزار شد، سید حسن نصرالله را انسانی شجاع، مومن، مجاهد و آیت حق که مورد رضایت ولی امر مسلمین جهان و مورد اطاعت تمام سرداران و مجاهدان مقاومت بود عنوان کرد و گفت: با وجود این شهید بزرگوار، دلگرم به پیشروی محور مقاومت در مسیر قدرت بودیم.

وی به ادامه راه قدرتمند حزب الله تاکید کرد و گفت: طبق فرمایش امام خمینی(ره) هرچقدر از مجاهدان را بکشند به جای تضعیف روحیه، خون شهدا موجب امیدواری به پیروزی خواهد شد و با شهادت این سید بزرگوار، محور مقاومت محکوم و مغلوب نشده و رژیم صهیونیستی و آمریکا بزودی شاهد این خواهند بود که مقاومت مانند شهاب خشمگین الهی برسرشان نازل خواهد آمد.

وی آیه “أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُمۡ ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَیٰ نَصۡرِهِمۡ لَقَدِیرٌ “ را تشریح کرد و گفت: مومنان همیشه خواهان صلح، امنیت و زندگی در معنویت و آرامش هستند ولی دشمنان اجازه این امر را نمی‌دهند و در راستای این آیه مردم مظلوم غزه، فقط خواهان زندگی آزادانه و مراوده با جهانیان هستند ولی رژیم جنایتکار آب، برق، گاز و انرژی‌ را بر روی این مظلومان قطع کرده است.

وی ادامه داد: رژیم وحشی صهیونیستی به زن، مرد، کودک و جوان اهل یمن، سوریه، فلسطین و لبنان رحم نمی‌کند و هیچ وقت اجازه نداده‌اند مومنان در سراسر جهان با آرامش زندگی کند.

وی همچنین به ترور شخصیت های سیاسی، دانشمندان هسته‌ای و مجاهدین مقاومت کشورمان توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: انسان و انسانیت هیچ ارزشی برای این جنایتکاران ندارد.

وی تصریح کرد: طبق فرموده خداوند متعال یهود، مسیحی و مسلمان همگی بنده هستند ولی خداوند منان در طرف مظلوم هست و روزی که مظلوم بر ظالم مسلط شود اشد از روزی است که ظالم بر مظلوم مسلط شود.

وی افزود: حزب الله همیشه خواهان صلح، امنیت و خواهان منافع مردم لبنان در برابر رژیم غاصب بوده است ولی این رژیم وحشی با بمب های چند هزار تنی خانه های مسکونی شهروندان و غیرنظامیان را بمباران می‌کند و رییس و سرور حزب‌الله را ترور می‌کنند، همچنین انصارالله یمن خواهان عدم دخالت کشور های خارجی در سیاست و خط‌مشی های یمن هستند ولی آمریکا می‌خواست وهابیت را بر آنها مسلط کند.

وی با بیان اینکه مومنان خواهان صلح و ثبات هستند، از القای جنگ طلبی ایران توسط برخی انتقاد کرد و گفت: امروزه در منطقه اعم از شیعه و سنی به این باور رسیده‌اند که نباید هیچگونه اعتمادی به مجامع بین‌المللی کرد بدلیل اینکه همیشه آنها در طرف ظالمان هستند.

وی با بیان اینکه هیچ امیدی به صلح و سازش نیست، ادامه داد: با توجه به عقل و منطق، در مقابل نتانیاهو وحشی، این دژخیم که معتقد به نابودی تمام فلسطینیان است، نمی‌شود مذاکره کرد و آیا می‌شود با قاتل حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت مذاکره کرد؟ 

وی به آمادگی جوانان محور مقاومت جهت اعزام و جانفشانی تاکید کرد و گفت: در دفاع مقدس فقط جوانان ایران حاضر بودند ولی امروزه مردم سوریه، لبنان، ترکیه، آذربایجان، پاکستان، یمن، عراق و بحرین خواهان مبارزه با اسرائیل و آمریکا هستند.

وی تصریح کرد: مجاهدان آذربایجان در راس آن لشگر عاشورا همیشه آماده جان‌فدایی در راه اسلام و انقلاب هستند.

مسئولان کشوری، لشگری، دانشجویان، کارمندان، بازاریان و روحانیون با حضور در این تجمع و با سر دادن شعارهای همچون(مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده) ضمن محکومیت ترور سید حسن نصرالله، آمادگی خود را برای اعزام به جبهه های نبرد اعلام کردند.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070806269
  • خبرنگار : 50627