دهانی: شیوه سنجش و پذیرش کنکور اصلاح شود

نماینده سراوان در مجلس با تاکید بر لزوم اصلاح شیوه سنجش و پذیرش کنکور گفت: اصرار بر عدم اصلاح مصوبه شورای انقلاب فرهنگی توجیهی ندارد؛ بپذیرید سال گذشته آشفته‌ترین کنکور را فرزندان ایران زمین تجربه کردند.

به گزارش ایسنا، محمدنور دهانی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: علی رغم تلاش‌های شورای تامین سراوان به خاطر عدم گشت‌زنی‌های مکرر نیروی انتظامی در منطقه شاهدیم که سارقین مسلح به خود جرات می‌دهند با در دست گرفتن اسلحه مال و جان مردم را تهدید کنند. انتظار می‌رود فکری شده و نسبت به جمع آوری اسلحه‌های غیر مجاز اقدامی عاجل صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح شیوه سنجش و پذیرش کنکور گفت: اصرار بر عدم اصلاح مصوبه شورای انقلاب فرهنگی توجیهی ندارد؛ بپذیرید سال گذشته آشفته‌ترین کنکور را فرزندان ایران زمین تجربه کردند. 

این نماینده مجلس برگزاری کنکور فرهنگیان قبل از برگزاری امتحانات نهایی را اشتباه دانست و افزود: اگر قرار است کنکور فرهنگیان به صورت مستقل برگزار شود بهترین زمان آن بعد از امتحانات نهایی و کنکور تیرماه است؛ باید تامین شرایط روانی دانش آموزان باید خط قرمز مصوبه باشد نه اینکه بار روانی به آنها اضافه کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070806262
  • خبرنگار : 71234