جزئیات ثبت نام وام دانشجویان دانشگاه علامه اعلام شد

اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی شرایط و نحوه ثبت‌نام برای تسهیلات دانشجویی در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا؛ دانشگاه علامه‌طباطبائی تاکید کرد؛ ثبت تقاضای وام برای دانشجویان متقاضی دریافت وام‌های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان https://refah.swf.ir بر اساس جدول زمان‌بندی از تاریخ اول آبان تا اول آذر ۱۴۰۳ فعال است و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

مبلغ وام تحصیلی برای دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد ۵ و برای دانشجویان دکتری نیز ۷ میلیون تومان تعیین شده است.

براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:

اولویت پرداخت وام با دانشجویان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است.

دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نیستند (درخواست سایر وام‌ها بلامانع است).

سنوات مجاز جهت درخواست وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته ۴ نیم‌سال تحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته، ۸ نیم‌سال تحصیلی است.

دانشجویانی که در نیم‌سال تحصیلی جاری برای نخستین بار تقاضای دریافت وام‌های صندوق را دارند، فقط با ثبت اطلاعات سند تعهد جدید (دارای شماره شناسه و رمز تصدیق) امکان دریافت وام را خواهند داشت.

سقف مبلغ ضمانت وام‌های دانشجویی، برای کارمندان قراردادی به ۶۰ و برای کارمندان پیمانی یا رسمی به ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است .

ارائه گواهی کسر از حقوق فقط برای دانشجویانی که بالاتر از ۱۲۰ میلیون تومان وام دریافت می‌کنند، الزامی است.

ثبت شماره حساب بانک تجارت و شماره شبا آن توسط همه دانشجویان متقاضی وام در سامانه یکپارچه الزامی است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403070806261
  • خبرنگار : 71567