حسینی‌کیا: شهادت سیدحسن نصرالله انزوای رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: شهادت سیدحسن نصرالله انزوای رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید.

به گزارش ایسنا، سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ سهم مجلس شورای اسلامی در تذکری با تسلیت به مناسبت به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: شهادت سید حسن نصرالله انزوای رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید.

وی در تذکری به رئیس جمهوری گفت: بیش از دو ماه از زمان پرداخت مطالبات گندمکاران گذشته است و هنوز به این مطالبات رسیدگی نشده است. این در حالی است که مردم مناطق سردسیری که گندم‌شان را دیر تحویل داده‌اند الان پول برای خرید کود و بذر ندارند و دیگر حتی مغازه دارانی به برخی از این کشاورزان قرض نمی‌دهند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مردم تمام تلاش خود را برای افزایش تولید انجام دادند و دولت نباید شیرینی این تلاش را به کام مردم تلخ کند، عنوان کرد: بر همین اساس از رئیس‌جمهوری انتظار می‌رود تا دستور دهد سازمان برنامه و بودجه در اسرع وقت مطالبات کشاورزان مناطق سردسیر را پرداخت کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070806194
  • خبرنگار : 71489