نادری: حزب‌الله در انتظار نبردی نهایی است

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: حزب الله لبنان اکنون دیگر نه حزب و گروهی با چند صد هزار نفر در لبنان بلکه جبهه‌ای با جمعیتی چند ۱۰ میلیون نفری در سراسر منطقه و جهان حتی اروپا و آمریکا و جبهه‌ای است که بر اساس آیات قرآن توان نظامی خویش را گسترش داده و تقویت نموده و در انتظار نبردی نهایی است.

به گزارش ایسنا، احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری با بیان اینکه «باند جنایتکار صهیونیست در یک سال اخیر پس از ماجرای طوفان الاقصی راهبرد دو وجهی ترور و اجتماعی سازی جنگ را در پیش گرفته است»، اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی از یک سو به ترور و حذف فیزیکی رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت می‌پردازد و از سوی دیگر با اجتماعی‌سازی جنگ و ایجاد رعب و وحشت و آتش افکندن بر خانمان مردم عادی می‌کوشد که پشتوانه اجتماعی جبهه مقاومت را تضعیف کند.

وی افزود: اما در این سو ایده مقاومت به فرهنگی درونی شده ریشه‌دار و گسترش یافته تبدیل شده است. ایده مقاومت دیگر ایده‌ای محدود و منحصر به فلسطین، لبنان یا یمن ایران یا دیگر جوامع مسلمان نیست بلکه فرهنگی است که در میان تمام آزادگان جهان گسترش یافته است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این نگاه کوته‌بین صهیونیسم بی بته است که جریان قدرتمند حزب‌الله را به فرماندهان و رهبران آن فرو می‌کاهد و متوهمانه چنین می‌اندیشد که با ترور بر آنها چیره می‌شود؛ حزب الله اکنون دیگر نه حزب و گروهی با چند صد هزار نفر در لبنان بلکه جبهه‌ای با جمعیتی چند ۱۰ میلیون نفری در سراسر منطقه و جهان حتی اروپا و آمریکا و جبهه‌ای است که بر اساس آیات قرآن توان نظامی خویش را گسترش داده و تقویت نموده و در انتظار نبردی نهایی است.

نادری همچنین تاکید کرد: غم از دست دادن سید حسن نصرالله اگرچه سخت و جانکاه است اما آتش و خشم و خونخواهی را در وجودمان شعله ور ساخته است. آتش خشم و غضب در سینه تک تک اعضای جبهه مقاومت غضب می‌کشد و لحظه شماری می‌کند تا هنگام آن هنگامه فرا رسد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070806192
  • خبرنگار : 71489