حسینی: جهان چشم انتظار پاسخ به گستاخی‌های اسرائیل است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از جنایات اسرائیل همه جهانیان چشم انتظار پاسخی قوی، همه جانبه و تاریخی به گستاخی صهیونیست‌هاست. مسئولین محترم نظامی و امنیتی ما با تجارب گرانبهایی که دارند مورد اعتماد مردم‌اند.

به گزارش ایسنا، سید اسماعیل حسینی، عضو کمیسیون انرژی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: به برکت خون شهید سید حسن نصرالله و به فضل الهی شاهد رویش صدها نصرالله در جوانان امت اسلامی خواهیم بود. حال که رژیم سفاک صهیونیست فخر جهان اسلام سید عزیز مقاومت را به شهادت رسانده است، حجت بر همگان تمام شده و باید با تمام توان به مقابله با این رژیم جنایتکار رفت. وظیفه ما به نمایندگی از ملت بزرگ ایران و به تاسی از حضرت امام (ره) و رهبر عزیز انقلاب این است که از گروهی که بتواند به منافع این رژیم غاصب آسیبی برساند حمایت حداکثری کنیم.

وی ادامه داد: حمایت‌های مالی، تجهیزاتی و مهمتر از همه حمایت‌های سیاسی و رسانه‌ای باید سرلوحه دولت جمهوری اسلامی قرار گیرد. بعد از این جنایات همه جهانیان چشم انتظار پاسخی قوی همه جانبه و تاریخی به گستاخی صهیونیست‌هاست. مسئولین محترم نظامی و امنیتی ما با تجارب گرانبهایی که دارند مورد اعتماد مردم‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اما تاکید می‌کنیم اظهاراتی از سر ضعف و ایجاد ترس از جنگ احتمالی پذیرفته نیست. همگان باید بدانند که امام عزیز به ما آموختند هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. مبادا تحلیل‌های غلط و غیر واقع بینانه ما را از اقدامات موثر و دردناک علیه رژیم باز دارد یا مسئولان ارشد نظام را دچار تردید کند. مبادا زمزمه‌های ساده‌اندیشانه ما را به اقدامات نمایشی مجامع جهانی یا دولت‌های هم‌پیمان جنایتکاران امیدوار کند و ظرفیت عظیم امت اسلامی و آزادگان جهان را برای ضربه زدن به رژیم دچار تعلل کند. ان‌شاءالله فتح و وعده الهی نزدیک است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070806184
  • خبرنگار : 71938