شهادت مزد سال‌ها مجاهدت مخلصانه سیدحسن نصرالله بود

مدیران دستگاه‌های مختلف استان خوزستان در پیام‌های جداگانه با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در پیام داود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«پس کسانی در راه خدا بجنگند که زندگی دنیا را به آخرت مبادله کنند و هر کس در راه خدا بجنگد و کشته شود یا پیروز شود، پاداش بزرگی به او خواهیم داد.»

راست گفت خداوند بلند مرتبه و بزرگ

رژیم منحوس صهیونیستی در پی شکست‌های مفتضحانه اقدام به ترورهای هدفمند و مذبوحانه کرده در حالی که مهمترین ره‌آورد آن گسترش روزافزون رسوایی این رژیم جنایتکار و ضدبشری است. بی‌شک این ترورها نتیجه‌ای جز تقویت و انسجام بیش از پیش جبهه مقاومت و گستردگی موج نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی را نداشته که با ترور شخصیت‌های مهم، ناکامی بیش از پیش خود را نشان می‌دهد.

خبر فاجعه‌آمیز شهادت علامه مجاهد، فرمانده عالی‌قدر، سید مقاومت، حجت الاسلام والمسلمین  سید حسن نصرالله (رضوان الله علیه) به دست خبیث‌ترین کفار و پست‌ترین دشمنان بشریت یعنی رژیم جعلی صهیونیستی موجب تأثر و تألم گردید، این فاجعه مولمه را به محضر حضرت بقیةالله الأعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شخصیت ممتاز این رهبر شهید، در ابعاد مختلف، الگویی مثال‌زدنی برای امت اسلامی و همه‌ آزادگان جهان بوده و بی‌شک راه او توسط جوانان حامی مقاومت تا نابودی کامل رژیم‌ درنده‌خوی صهیونیستی و حامی اصلی او آمریکای جنایتکار زنده خواهد ماند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز هم در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

پیام تسلیت محمدمهدی مطیعی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت اسطوره مقاومت و خدمتگزار صدیق و عزیز جبهه مقاومت، مجاهد خستگی‌ناپذیر، مخلص، شهید سیدحسن نصرالله(ره) توسط رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه بسیار ملت‌های آزاده گردید.

رژیم صهیونیستی که ترور جزو ذات کثیف و خوی حیوانی‌اش است، با این اقدام که با هماهنگی همدست جنایتکار و همیشگی خود یعنی شیطان بزرگ صورت داده، در اندیشه واهی حفظ ماهیت جعلی‌اش بوده، اما این دست و پا زدن‌ها نابودی زودهنگامش را در پی دارد.

اینجانب اصالتا از طرف شورای شهر کلانشهر اهواز و وکالتا از طرف شهروندان محترم اهواز، ضمن اعلام انزجار از این اقدام رذیلانه و محکوم نمودن این جنایت تروریستی، این فاجعه غم‌بار را محضر حضرت ولیعصر(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای(حفظه اللّه)، خانواده بزرگ جهان اسلام، جبهه عظیم مقاومت، ملت‌های شریف لبنان و فلسطین، همرزمان و خانواده شهیدپرور ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان مغفرت و علو درجات مسالت داریم.

بی‌شک این اقدام تروریستی که موجب جریحه‌دار شدن قلوب امت غیور اسلام شده، به هیچ عنوان بی‌پاسخ نخواهد ماند و اسراییل جنایتکار به زودی به سزای اعمال ننگین خویش خواهد رسید. ان شاءالله.

شهردار اهواز هم در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله، پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام رضا امینی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سید عزیز مقاومت، فرمانده شجاع، مجاهد خستگی‌ناپذیر و رهبر بصیر و مدبر حزب الله لبنان، شهید سرافراز و عالم بافضیلت سید حسن نصرالله در اقدام ناجوانمردانه کوردلان رژیم سفاک صهیونیستی به فیض شهادت نائل شد و روح بلندش به ملکوت اعلا پیوست و جهان اسلام را در اندوهی بزرگ فرو برد.

شهادت، مزد سال‌ها مجاهدت مخلصانه این اسطوره مقاومت و الگوی مبارزه با دژخیمان و مستکبران بود. به فضل الهی با شهادت این فرمانده غیور، در سد آهنین جبهه مقاومت خللی وارد نخواهد شد و قطعا خون پاک و مطهر این شهید والامقام، موجب انسجام بیشتر رزمندگان و آزادی‌خواهان و تقویت عزم و اراده آنان در مبارزه با جبهه کفر و آزادی قدس شریف خواهد بود.

اینجانب شهادت مظلومانه این رهبر آزاده و مبارز بی‌بدیل، همچنین سردار بزرگ و مخلص شهید عزیز عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر شریف امام عصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام عظمای ولایت، امت شهیدپرور اسلام، مردم شریف لبنان، رزمندگان سلحشور حزب‌الله و خانواده این شهیدان عزیز تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح بلند وملکوتی آنان علو درجات و برای مبارزان جبهه بزرگ مقاومت، نصرت و پیروزی نهایی توام با نابودی رژیم جعلی و خبیث اسرائیل را مسالت می‌نمایم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان هم با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

در پیام عبدالله حبیبی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

سید حسن نصرالله نه تنها یک رهبر برای ملت مظلوم لبنان، بلکه پرچمدار آزادگی و مقاومت برای تمام انسان‌های عدالت‌خواه و عاشق حقیقت بود.

به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار است.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه آموزش و پرورش خوزستان، شهادت این مجاهد عظیم‌الشأن و اسطوره مقاومت و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)،به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و تمامی دلدادگان مسیر مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. یقین دارم که خون پاک این شهید والامقام، همچون دریایی زلال و خروشان، درخت مقاومت و ایستادگی را تنومندتر و ریشه‌های ظلم را سست‌تر خواهد ساخت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070806156
  • خبرنگار :