نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

شهادت سیدحسن نصرالله مصداق بارز نقض مقررات بین‌المللی است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله مهرتاییدی مجدد بر ماهیت ضد انسانی رژیم صهیونیستی است.

آیت الله محمد حسین بیاتی در گفت‌ و گو با خبرنگار ایسنا افزود: به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله که مصداق بارز نقض تمامی مقررات بین‌المللی است مهر تاییدی مجدد بر ماهیت ضد انسانی رژیم صهیونیستی است. 

وی با اشاره به اینکه با شهادت مجاهدان اسلام، درخت مقاومت تنومندتر می‌شود، تصریح‌کرد: این اقدامات تروریستی که سال‌هاست در سرزمین فلسطین در حال رخ دادن است نوعی دست و پا زدن رژیم جعلی برای زنده ماندن است. 

بیاتی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی ماه‌هاست که مردم بی‌دفاع غزه و لبنان را بمباران می‌کنند و در میان افکار عمومی جهان رسوا شده و امروز با به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله می‌خواهد به گمان خود به جبهه مقاومت ضربه بزند اما این اقدامات وحشیانه نتیجه‌ای جز نابودی رژیم جعلی را به همراه نخواهد داشت.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید به اینکه شهادت رسم مسلمانان است، یاد آور شد: امت اسلامی و جبهه مقاومت، با قدرت‌تر از قبل در آینده نزدیک جواب این اقدام شنیع رژیم جعلی صهیونیست را خواهد داد و بزودی شاهد درهم شکستن رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی ادامه داد: با شهادت رهبر حزب الله لبنان مسیر تازه پیش‌روی مقاومت گشوده شده و این راه تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403070806092
  • خبرنگار : 50134