امام جمعه اردبیل:

پرچم‌دار عوض می‌شود اما پرچم مبارزه همیشه در اهتزاز خواهد بود

امام جمعه اردبیل در قسمتی از پیام خود به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان آورده است: پرچم دار عوض می شود اما پرچم مبارزه همیشه در اهتزاز خواهد بود. او قلب‌ها را تسخیر و فاتح دل‌ها شد دنیا در برابر عظمت او خضوع کرد.

در متن پیام آیت‌الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا"

و ما إنْ طبنا جُبن و لکن       منایانا و دولة آخرینا

« با هزاران اسف و تاسف ناباورانه سید مقاومت، سمبل شجاعت ، اسوه بصیرت، ذوب ولایت ، معدن کیاست، فوران صداقت، کوه صلابت ، نابغه جهاد،  تندیس اخلاص، مظهر "وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ" ، کابوس مجامع شوم صهیونیستی، آسمانی شد و مخلع به خلعت شهادت گردید بدون تردید آتش دل آزادگان، اشک چشم غیرت مندان و خون پاک مومنان و تایید ذاتی حق، اسرائیل را در آتش سوزان خواهد سوزاند "و ان غداً من الیوم قریب"

او قلب ها را تسخیر و فاتح دل ها شد دنیا در برابر عظمت او خضوع کرد دشمن زبان به مدح گشود و برای اسرائیل جز نفرین، روسیاهی، بغض و کینه، ملت ها و انسان های بزرگ چیزی حاصل نشد نتانیاهو فقط بر اوراق سیاه و لیست جنایت خود اضافه کرد.

شهادت آن سید عظیم الشان برای نتانیاهو که در یک سال قتل و کشتار کودکان و زنان غزه دستاوردی نیافته، دستاوردی درست نخواهد کرد بلکه اوضاع بعد از شهادت او برای نتانیاهو بسیار تنگ خواهد شد.

اسرائیل نباید توهم پیروزی کند قتل و کشتار کودکان، زنان و انسان های بی سلاح در ادبیات هیچ ملت و هیچ آئینی تقدم و سبقت محسوب نمی شود و توهم اینکه با تغییر فرمانده قدرت حزب الله افول نماید خوابی است که هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

حزب الله اسم یک حزب نیست اسم یک اندیشه ناب قرآنی، آسمانی و حماسی است که هفتاد و پنج سال است در برابر سیاه ترین و مشمئز کننده ترین صورت اشغال، قتل و دمار ایستاده است و لذا نه مقاومت مرده است و نه سید حسن نصرالله بلکه او با جاودانگی تمام با افکار و اندیشه خود همیشه در زندگی ما حضور خواهد داشت و در مقابل قاتل او بعد از چند روز مثل دیگر جبابره تاریخ با ذلت و خواری به زباله دان انداخته خواهد شد. "و الایام بیننا"

پرچم دار عوض می شود اما پرچم مبارزه با رژیم عفن و متعفن و با این جرثومه فساد و خون ریزی همیشه در اهتزاز خواهد بود و مقاومت هیچ وقت یتیم نخواهد ماند.

آن مرد بزرگ و تمام فرماندهان از هنیه گرفته تا ابراهیم عقیل تا فواد شکر تا محمد ضیف و هزاران مظلوم غزه و بلکه شهداء هفتاد و پنج سال اشغال قدس شریف با صدای بلند ندای انتقام و انتظار انتقام از ما دارند».

با خدای منتقم پیمان می بندیم که با تمام توان کلام امام راحل(ره) را عملیاتی کنیم که فرمود: اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

وعده خداوند متعال حق است که فرمود:

"قُلْ لِلَّذِینَ کَفَرُوا سَتُغْلَبُونَ وَتُحْشَرُونَ إِلَی جَهَنَّمَ  وَبِئْسَ الْمِهَادُ"

خداوند قطعاً در برابر مکر ماکران تماشاگر نیست و چه نیکو فرموده:

"قَدْ مَکَرَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ فَأَتَی اللَّهُ بُنْیَانَهُمْ مِنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِنْ فَوْقِهِمْ وَأَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَیْثُ لَا یَشْعُرُونَ"».

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403070806069
  • خبرنگار :