در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اندیمشک؛

سردار خادم سیدالشهدا: حسن نصرالله به خوبی حزب‌الله را فرماندهی کرد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: شهید سید حسن نصرالله به خوبی حزب‌الله را مدیریت و فرماندهی کرد و اقدامات ارزشمند و مؤثر مختلفی را انجام داد

سردار احمد خادم سیدالشهدا در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اندیمشک با اشاره به نقش اندیمشک در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: مردمان ولایتمدار اندیمشک میزبان رزمندگان سراسر کشور بودند و شهدای والامقامی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

به گزارش ایسنا، وی به بیان مطالبی در رابطه با عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، افزود: رزمندگان جبهه مقاومت با روحیه انقلابی، جهادی و شهادت‌طلبی در حال مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه و رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان، تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله به خوبی حزب‌الله را مدیریت و فرماندهی کرد و اقدامات ارزشمند و مؤثر مختلفی را انجام داد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهادت حق سید حسن نصرالله بود.

وی عنوان کرد: شهید نصرالله یکی از اولیای خداوند سبحان بود که از ولایت و رهبری اطاعت می‌کرد. راه این شهید گرانقدر ادامه پیدا می‌کند و جبهه مقاومت هم به پیروزی خواهد رسید.

سردار خادم سیدالشهدا در ادامه ضمن اشاره به هجمه دشمنان برای لگدمال کردن جایگاه خانواده، از جوانان خواست تا برای عاقبت‌بخیری به پدر و مادر خود احترام بگذارند و نسبت به قرآن، نماز، تحصیل، اخلاق و ورزش توجه داشته باشند.

یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اندیمشک با حضور سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه و رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندار اندیمشک در زورخانه پهلوان شهید علی‌اکبر یعقوبی برگزار شد و با استقبال باشکوه اقشار مختلف مردم همراه بود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070806060
  • خبرنگار : 50228