رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

دیوان محاسبات آذربایجان شرقی در کاهش فساد اداری نقش ارشادی دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: دیوان محاسبات در این استان همواره نقش ارشادی، مشاوره و راهنمایی داشته که موجب کاهش روزافزون فساد اداری شده است.

حیدر فتح‌زاده در دیدار مدیرکل دیوان محاسبات استان  اظهار کرد: تمام تلاش ما این بوده از رسالت اخلاقی سازمان دور نشویم و اگر هم در جایی مشکلی به وجود آمد، آن را رفع و نظر دیوان محاسبات را جلب کنیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته دیوان محاسبات استان قدم‌های موثری را در ارتباط با مدیریت مالی، خلق ارزش افزوده و بالا بردن سرمایه اجتماعی دستگاه‌ها برداشته که جای تقدیر دارد.

وی دیوان محاسبات را مرکزی برای حل اختلافات دستگاه‌های اجرایی استان دانست و عنوان کرد: تعامل، همراهی و همکاری متقابلی بین سازمان و دیوان محاسبات برقرار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی و ممانعت از پیچیده کردن فرایندهای انجام وظایف و خدمت به جوامع هدف تاکید کرد.

در این دیدار مدیرکل دیوان محاسبات استان هم اذعان کرد: وظیفه دیوان محاسبات حمایت و مراقبت از دستگاه‌های اجرایی است تا اهداف سازمانی خود را محقق ساخته و برنامه‌های از پیش تعیین شده را پیش ببرند.

محمدرضا کردلو تشریح کرد: دانش فنی و تخصصی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بالا بوده و کارشناسان این سازمان در مباحث ملی، اقتصادی، صنعت، آمار و علوم‌اجتماعی صاحب نظر هستند که باید نهایت بهره را از این ظرفیت‌ها ببریم.

وی اضافه کرد: کمترین میزان انحرافات در بودجه، متعلق به آذربایجان شرقی است و باید با ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط سازمانی موثرتر تلاش کنیم، جذب منابع بیشتری در استان اتفاق بیفتد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، وی همچنین گفت: نباید تاکید بر خودانضباطی منجر به خودتحریمی شده و در نهایت باعث تحلیل انرژی و فوت فرصت‌ها شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403070806049
  • خبرنگار :

برچسب‌ها