نمایندگان مجلس در تذکرات جداگانه مطرح کردند

اسرائیل غاصب و کودک‌کش به زودی از بین می‌رود

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات جداگانه‌ای با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله تاکید کردند که حزب‌الله قوی‌تر از گذشته به راهش ادامه خواهد داد و به زودی اسرائیل غاصب و کودک‌کش از بین می‌رود.

به گزارش ایسنا، در جلسه علنی امروز مجلس تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات جداگانه‌ای به موضوع شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان واکنش نشان دادند.

رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: سید حسن نصرالله جان خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی تقدیم کرد ان‌شاءالله رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به زودی محکوم شده و خون شهدا ریشه این رژیم جعلی را می‌کند.

فضل‌الله رنجبر نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت که خون پاک سید حسن نصرالله جبهه مقاومت را در صحنه مبارزه با ظلم و ستم و ظالمان و صهیونیست‌ها مصمم‌تر می‌کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر شمر و یزید پیروز شدند امروز هم باند تروریستی اشغال‌کننده سرزمین فلسطین پیروز می‌شوند. آنها سید عباس موسوی را از ما گرفتند اما سید حسن نصرالله جای او را گرفت؛ قطعا دبیرکل بعدی حزب‌الله قوی‌تر و مصمم‌تر به راه خود ادامه خواهد داد.

احمد بیگدلی نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اسرائیل غاصب و کودک‌کش و حامیان رژیم صهیونیستی به خصوص آمریکای جنایتکار به زودی از بین می‌روند.

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت که امیدوارم این جنایت وحشتناک بتواند اعتمادی بین مسلمانان دنیا علیه رژیم آدم‌کش ایجاد کند.

سیدجلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید دیپلماسی دولت جدی‌تر و قوی‌تر به میدان آمده و همه سازوکار جهان اسلام پای کار بیایند و اجازه ندهند خوی درندگی اسرائیل ادامه پیدا کند همچنین از همه امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده شود.

علی‌ نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

انتهای پیام  

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403070806045
  • خبرنگار : 71234