مدیرکل راهداری اعلام کرد

بهسازی و روکش‌ آسفالت ۶۵۳ کیلومتر از راه‌های استان کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از بهسازی و روکش آسفالت ۶۵۳ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به شش ماهه اول سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

علی عبداللهی هشتم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این میزان روکش آسفالت حدود  ۲۰۸ کیلومتر ماسه آسفالت، ۱۶۰ کیلومتر روکش آسفالت از نوع بیندر و توپکا در شش ماهه اول سال‌جاری در سطح محورهای استان کرمان عملیاتی شده است.

وی با بیان این مطلب که کل عملیات روکش آسفالت در قالب ۲۴ قرارداد انجام شده، افزود: ۱۲۳ کیلومتر آسفالت حفاظتی اسلاری سیل، ۱۴۷ کیلومتر آسفالت حفاظتی فوگسیل و ۱۵ کیلومتر آسفالت حفاظتی چیپ سیل نیز در راستای بهبود کیفیت راه‌ها و پیشگیری از تخریب زودهنگام رویه آسفالت در سطح محورهای شمال استان کرمان اجرایی شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، اجرای بیش از ۴۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع لکه‌گیری و ۱۸۵ هزار متر طولی درزگیری از دیگر اقدامات راهداری در حوزه نگهداری راه‌ها بوده است.

عبداللهی در ادامه سخنانش از اقدام برای رفع ۳۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای شمال استان کرمان خبر داد و گفت: ۱۳ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای استان طی یک سال اخیر اصلاح شده است.

وی گفت: اصلاح ۱۷ نقطه حادثه‌خیز مهم را در طول محورهای استان کرمان در دست اقدام داریم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403070806029
  • خبرنگار : 50189