عضو شورای شهر شیراز:

اندیشه شهید سیدحسن نصرالله در مقاومت تکثیر خواهد شد

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه اندیشه شهید سیدحسن نصرالله در الگوی مقاومت در جهان تکثیر خواهد شد، تأکید کرد: بی شک شهادت سید مقاومت شروع نصرت الهی خواهد بود.

افسانه خواست‌خدایی امروز، ۸ مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان در ضاحیه بیروت علاوه بر اینکه غم بزرگی بر دل همه ما مسلمانان و شیعیان جهان گذاشته شد، سبب‌ساز یک انگیزه و اتحاد جهانی در جهان مسلمانان و محور مقاومت شد.

وی افزود: دشمنان و رژیم صهیونیستی باید تاکنون متوجه شده باشند که در شهادت حاج قاسم سلیمانی و بعد از آن شهید اسماعیل هنیه و امروز هم دبیرکل حزب الله لبنان هروقت که حمله این‌چنینی به کشورهای مسلمان تحمیل شده و رهبران مقاومت را مورد هدف قرار دادند، اتحاد کشورهای مسلمان افزایش یافته است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز در پاسخ به خبرنگاران که پاسخ به رژیم صهیونیستی چیست، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بداند که عمل وحشیانه‌ای که مرتکب شده است را به زودی پاسخ خواهیم داد.

وی ادامه داد: مقاومت اسلامی که اساس هدف آن مبارزه با ظلم، تجاوز و دین‌ستیزی است، قوی‌تر از قبل ادامه خواهد یافت که البته بحمد الهی کشورهای جبهه مقاومت در راستای حفظ استقلال و جلوگیری از سلطه دشمنان و اشغالگران با هم متحد هستد.

خواست‌خدایی گفت: حفظ انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و سرزمین‌های اشغالی در فلسطین و دفاع از تمامیت ارضی در محورهای مقاومت هدف اصلی اندیشه‌ای است که با شهادت رهبران مقاومت قدرت آن چندین برابر می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه غمی که در دل نیروهای مقاومت و تمام جهان است صرفا به دلیل این است که شیخ حسن نصرالله در جمع ما نیست، تصریح کرد: اندیشه سید حسن نصرالله به گوش تمامی جهان رسید و می‌رسد و مکتب ایشان در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تکثیر خواهد شد.

به گفته خواست‌خدایی، در هر عرصه‌ای که نیروهای مقاومت ورود خواهند کرد به برکت خون تمام شهدای مقاومت موفق و پیروز هستند و قطعا نام سید حسن نصرالله همچون حاج قاسم سلیمانی در جهان می‌پیچد و در جهان می‌خروشد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اندیشه سید حسن نصرالله در الگوی مقاومت جهان بعد از شهادت تکثیر خواهد شد و تمامی جهانیان برای شهادت این بزرگ مرد به پا می‌خیزند و انتقام خون این شهید را می‌گیرند.

وی بیان کرد: بی‌شک شهادت سید مقاومت و فرماندهی معظم حزب‌الله لبنان، شروع نصرت الهی است و غم و اندوه مسلمانان جهان آغازگر فتح نهایی خواهد شد.

رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب دربارۀ لبنان، گفت: این پیام یک حکم عام اسلامی و واجب عینی است که اگر در نقطه‌ای از امت اسلامی افرادی مظلوم و بی دفاع  واقع شدند دیگر مسلمانان موظف هستند  که در حد توان و امکانات خودشان از آن‌ها حمایت کنند، لذا بر همه ما شیعیان واجب است که مسلمانان مظلوم لبنان و فلسطین را حمایت کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070805988
  • خبرنگار : 50649