در سوگ سید مقاومت

روزنامه‌ها سیاه پوش شدند+عکس

در پی اعلام خبر شهادت دبیرکل حزب الله لبنان روزنامه‌های صبح امروز کشورمان ضمن اختصاص صفحه اول خود به این ضایعه، سیاه پوش شدند.

به گزارش ایسنا، روزنامه وطن امروز در صفحه اصلی خود با انتشار تصویری از سید حسن نصرالله با نوشتن جمله «لبیک یا حسین» شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

روزنامه جام جم هم با انتشار امضای سید حسن نصرالله جمله شهید پیکار مقدس را برای تیتر اول خود برگزید.

روزنامه جوان نیز با انتشار تصویر بزرگی از نصرالله در نیم صفحه خود تیتر «جاودانگی سید مجاهدان» را برای تیتر اول خود برگزید و راه دبیرکل حزب الله لبنان را یک مکتب و جاودان دانست.

عکس صفحه اول روزنامه رسالت تصویری از رهبر حزب الله است که با جمله « نصرالله تا ابد زنده‌ ماند» همراه شده است.

روزنامه خراسان « میدان خالی نمی‌شود» را به عنوان تیتر اول صفحه اصلی خود برگزیده است که اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد.

روزنامه کیهان با انتشار تصویری از سید حسن نصرالله در نیم صفحه اول خود نوشت: خون شهید سید حسن نصرالله بر زمین نخواهد ماند.

از جمله دیگر روزنامه‌هایی که صفحه اصلی خود را به این ضایعه اختصاص دادند روزنامه فرهیختگان است که با انتشار جمله ای معروف از سید حسن نصرالله با مفهوم پیروزی قطعی با رنگ قرمز نوشت:«لبیک یا حسین  یعنی ...».

علاوه بر این روزنامه ایران با تیتر «مجاهد کبیر» تصویر نسبتا بزرگی را از سید حسن نصرالله منتشر کرد.

روزنامه شهروند در لحنی تهدید آمیز به کوبنده تر شدن حملات جبهه مقاومت اشاره کرد و روزنامه قدس نیز با انتشار تصویری از حسن نصرالله به آیه قرآنی «نصرمن الله و فتح قریب» مزین شد.

از تیتر دیگر روزنامه‌های صبح امروز می‌توان به تیتر «شهادت مرد خدا» در روزنامه مردم سالاری، «آغاز نصرالله» در روزنامه همشهری؛ «شهید سرافراز مقاومت جاودانه شد» از روزنامه آرمان امروز، «آغاز نصرالله» در روزنامه صبح نو و « در سوگ سید جهاد» روزنامه شرق و دیگر روزنامه ها اشاره کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1403070805986
  • خبرنگار : 71434