تصویب ۳۱ طرح در کارگروه زیربنایی توسعه استان ایلام

در گروه زیربنایی استان ایلام ۳۱ طرح دامی، کشاورزی و خدماتی و گردشگری مورد تصویب قرار گرفت.

دکتر «حسن بهرام‌نیا»‌، استاندار ایلام، امروز یکشنبه ۸ مهر، در نشست کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست با تاکید الزام به مسئولین طرح‌های تصویب شده برای تامین آب طرح‌ها، گفت: این طرح‌ها در راستای اشتغال‌زایی نقش بسزایی دارند و تولیدات آن‌ها در استان در راستای مایحتاج و نیازهای اولیه استان است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم‌رهبری در خصوص توجه به طرح‌های خرد و اشتغال‌زا، گفت: بسیاری از طرح‌هایی که امروز مورد تصویب قرار گرفت جزء طرح‌های خرد و اشتغال‌زایی بالایی دارند و  بر اساس این گزارش، در این نشست ۴۰ طرح در حوزه دامی، کشاورزی و خدماتی و گردشگری مطرح و در نهایت با بررسی و اجماع‌نظر رییس و اعضای کمسیون، از این تعداد ۳۱ طرح مورد تصویب قرار گرفت.

استاندار ایلام در این نشست با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان و سردار پاسدار  نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان مقاومت، گفت: سیدحسن نصرالله اسطوره مقاومت بود که چندین دهه رهبری حزب‌الله لبنان را بر عهده داشت. شهادت این فرمانده جلیل‌القدر و سردار نیلفروشان را به حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم‌رهبری و همه مردم جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌کنم.

بهرام‌نیا افزود: با وجود این‌که شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ما و دنیای اسلام ضایعه‌ای بزرگ است اما شهادت چنین فرماندهانی تزریق حیات و خونی تازه به پیکره جبهه مقاومت است.

استاندار ایلام با بیان این‌که عاقبت‌به‌خیری مردم، حرکت در مسیر جبهه مقاومت و شهداست، گفت: باید همه آماده باشیم که انگشت اشاره مقام معظم‌رهبری به هر سمتی که باشد باید به آن سمت و سو حرکت کنیم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با نابودی رژیم منحوس و باند نسل‌کش رژیم صهیونیستی، مردم نجات پیدا خواهند کرد.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403070805957
  • خبرنگار : 50126