حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه «آوویک» و موشک‌باران شهرک «طبریه»

منابع رسانه‌ای از حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شهر اشغالی «طبریه» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره در این باره به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد که آژیرهای خطر در طبریه و مناطقی در جنوب بلندی‌های اشغالی جولان به صدا در آمده است.

در همین راستا، روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت: هفت موشک از خاک لبنان به سمت شهر طبریه پرتاب شد.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آنها و همچنین در پاسخ به حملات تجاوزکارانه به لبنان پایگاه «آوویک» را با چند موشک «فادی1» هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز تایید کردند که چند موشک با موفقیت به طبریه اصابت کرده است.

همزمان با این حمله مقامات رژیم صهیونیستی از ساکنان جولان اشغالی و شهر «صفد» خواستند که در نزدیکی اماکن امن و پناهگاه‌ها بمانند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه نیز منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله شد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403070805929
  • خبرنگار : 71610